Review: Skincode Essentials Skin Perfector


Niciodata nu m-am omorat dupa primerele pentru fata si trebuie sa recunosc, rareori folosesc asa ceva. Si asta se datoreaza faptului ca nu am vazut vreo diferenta absolut senzationala atunci cand le aplic pe ten, fata de momentele in care aplic doar fondul de ten si atat. Iar daca ati citit titlul acestei postari, probabil v-ati dat seama ca nu renunt si ca inca sunt in cautarea primer-ului ideal!


"Gel cu textura matasoasa care confera chiar si celui mai sensibil ten un aspect neted si uniform. Datorita unei tehnologii inovatoare, Skin Perfector reduce imperfectiunile si uniformizeaza pielea, pregatind-o pentru machiaj. Acidul hialuronic „umple” ridurile si netezeste liniile fine. CM-Glucanul furnizeaza protectie impotriva factorilor UV si in acelasi timp intareste mecanismul de aparare propriu pielii. Produsul este recomandat pentru toate tipurile de piele, putand fi utilizat atat ziua cat si noaptea."


Skincode Essential Advanced Skin Perfector nu este neaparat un primer, ci un produs care se foloseste ca baza inainte de a aplica machiajul, care promite sa perfectioneze tenul. Nu am observat sa faca fondul de ten sa reziste mai mult, insa totusi imi place foarte mult produsul. Pentru mine, a inlocuit crema de dimineata de cele mai multe ori, deoarece este un produs foarte, foarte usor pe ten, iar acum vara chiar am nevoie de asa ceva. Stiu ca nu sunt chiar disciplinata si ca ar trebui sa aplic si o crema hidratanta inainte, insa din punctul meu de vedere si cunoscandu-mi tenul, consider ca ar fi putin prea mult (impreuna cu fondul de ten si tot tacamul).


Produsul in sine este roz, are o textura foarte usoara, ca de gel, si intra extrem de repede in piele. Mirosul este, de asemenea, foarte subtil (nici nu imi pot da seama a ce miroase) si cred ca din acest motiv ar fi potrivit si pentru tenurile sensibile.

Nu stiu exact cum ar reactiona pe tenurile normale sau uscate, insa pentru tenul meu care este gras este potrivit si imi satisface nevoile de hidratare, impreuna cu fondul de ten sau CC cream-ul pe care il folosesc la ora actuala (Pierre Rene Skin Balance, Elmiplant CC Cream). 

Produsul contine si CM-Glucan, un ingredient derivat din drojdie (ciudat, stiu), care are multiple efecte benefice. Printre acestea se enumera protectia impotriva razelor UV si efectul de anti-imbatranire.


Ingrediente & instructiuni de folosire:

Produsul costa 90 lei si il puteti gasi pe site-ul www.elevina.ro



Hugs,

Share:

0 comentarii