Castigatoarea unei manichiuri cu gel!

Hello!

In primul rand, vreau sa imi cer scuze pentru absenta mea indelungata de pe blog, am sa va povestesc in curand ce s-a mai intamplat in viata mea. Sper ca voi reveni in curand si aici si pe Youtube in forta, asa cum imi doresc!

Dar pana atunci, sa alegem castigatoarea unei manichiuri cu gel, de la concursul pe care l-am tinut AICI. Nu au fost atat de multe participante, insa inteleg, stiu ca foarte multe dintre voi nu locuiti in Timisoara si nu ati avea cum sa ajungeti aici. La fel mi se intampla si mie cu evenimentele din Bucuresti si de multe ori sufar ca le ratez!


Au fost 4 doritoare pentru o manichiura cu gel. Am folosit random.org, iar acesta a ales participanta cu numarul 3 (am numarat in ordine cronologica):


Astfel, castigatoarea este Deia!
Te astept cu un e-mail ca sa stabilim programarea ta la unghiute! :)

Iata alte cateva modele realizate de mine, toate pe unghii naturale:






Hugs,

Tags:

Share:

0 comentarii