Summer in the city: Floral print & pink shoes | #deichmann















Dress: H&M; Cardigan: New Yorker; 
Shoes: Deichmann; Earrings: Romwe


A trecut prea mult timp de cand nu am mai postat un outfit pe blog si, recunosc, mi-a fost dor! Aproape ca mi-a fost ciudat sa stau in fata camerei la pozat, insa faptul ca prietena mea cea mai buna mi-a facut pozele m-a facut sa fiu eu, naturala si vesela, cum sunt de obicei! Chiar planuiesc sa postez articole de genul mai des si sper sa ma sustineti si voi! ☺

Am profitat de reduceri si mi-am cumparat muuulte lucrusoare dragute, printre care si rochita de la H&M si pantofii roz de la Deichmann, pe care ii ador! Nu mi-a venit sa cred cand am vazut numarul meu pe raft (36 - cine poarta acest numar stie cat de greu se gasesc pantofi, mai ales la reduceri!), iar faptul ca i-am prins la promotie, la 69 lei m-a incantat si mai tare! Nu am avut niciodata pantofi roz, dar pentru toate exista un inceput! 

Va doresc o Duminica minunata si abia astept sa aflu parerile voastre depre acest outfit! ♥


Hugs,

Share:

0 comentarii