Catrice Cosmetics Haul



Hello there! N-am facut un haul de prea mult timp, iar asta se datoreaza faptului ca nu am mai prea cumparat cosmetice in ultima perioada. Am incercat sa folosesc ce am deja in colectie, pentru ca sincer, am adunat prea multe...:))

Despre Catrice am auzit de mult timp si chiar imi doream sa le incerc produsele, insa cum nu se gasesc in mod oficial in Romania, nu am avut ocazia. Insa am descoperit ca cei de la www.1001cosmetice.ro le comercializeaza si cum tot aveam nevoie de o pudra nu am mai stat pe ganduri si am dat o comanda...si bineinteles ca nu m-am limitat doar la o pudra, he he!




Fond de ten cu efect mat, ambalaj elegant de sticla, nuanta nimerita perfect! Yey! Acoperirea este medie si arata foarte natural pe fata. L-am folosit pana acum de cateva ori si imi place. Poate voi reveni cu un review pe viitor, daca sunteti interesate si voi, bineinteles!


Pudra aceasta este chiar wow! As putea chiar sa zic ca este cea mai misto pudra pe care am incercat-o pana acum! Matifiaza super tenul si nu se vede absolut deloc pe fata. Arata extrem de natural. Miroase frumos. Ambalajul la fel, foarte dragut! Ce mai...o declar pudra mea preferata din tot ce am incerat pana acum! :)
Va sfatuiesc sa o incercati si voi, o sa va placa! P.S.: Eu detin nuanta "Transparent".


Corectorul l-am primit cadou din partea celor de la 1001cosmetice si tin sa le multumesc pe aceasta cale! Nu l-am putut testa inca, deoarece deocamdata este mult prea deschis pentru nuanta tenului meu. Revin la iarna cu o parere! :)


Mi-am dorit de ceva timp un gel pentru sprancene ca acesta, insa nu imi place sa il folosesc singur, ci in combinatie cu fardul de sprancene. Nu pot sa spun ca nu ofera culoare, insa nu le contureaza destul pentru a le umple complet si pentru a le face pline si "natural looking", asa cum imi place mie! Totusi, arata dragut si singur daca aveti sprancenele bine conturate in mod natural. In final nu o sa spun ca sunt dezamagita, pentru ca nu sunt, il consider un produs bun si era de asteptat ca pe sprancenele mele blondute sa nu fie de ajuns. :)


Voi ati incercat produsele Catrice?
Care sunt preferatele voastre?


Hugs,

Share:

0 comentarii