Quick tip of the day: Creionul dermatograf ADA


De astazi, vin cu o noua rubrica pe blog si anume "Quick tip of the day". Fie ca va fi vorba despre o propunere de produse cosmetice, un film, o carte, sau o activitate in aer liber, aceasta rubrica se vrea a fi una vesela si care sa va inspire. Iar astazi, vreau sa va vorbesc despre...creioanele dermatografe ADA.

Cine nu a avut macar un creion ADA negru in copilarie? Erau si inca sunt faimoase pentru faptul ca sunt foarte pigmentate, dar si foarte moi. Pe cand eram eu mica, nu se gasea decat negru, iar in cazuri fericite si maro! Creioanele ADA sunt fabricate in Romania, mai exact la Sibiu, iar acum le puteti gasi in nenumarate variante de culori!




Probabil sunteti surprinse ca va recomand un creion de 1,5 lei, insa consider ca la acest pret, sunt absolut imbatabile! Am folosit creionul rosu pe buze zilele trecute si a rezistat pe buze toata seara, fara a fi nevoie sa il estompez! Efectul a fost mat si de lunga durata, exact cum imi place mie! De asemenea, imi place ca au si culori vii, cum sunt cele albastre si turcoaz, pe care chiar nu le gasesti la orice brand!

Iata ca exista si variante low cost si chiar romanesti daca dorim un machiaj vesel si colorat, iar astazi "quick tip of the day" merge exact spre aceste crioane! 
Eu le-am achizitionat de pe www.1001cosmetice.ro, pentru ca mi-a fost mai comod sa le iau pe toate deodata de acolo, insa le puteti gasi in orice magazin cu cosmetice, de asta sunt sigura! :)


Voi le-ati incercat? Ce parere aveti despre ele?



Hugs,

Share:

0 comentarii