Instalife: July 2014


Vara asta trece mult prea repede...si este una foarte plina pentru mine atat in ceea ce priveste cariera cat si in ceea ce priveste viata sociala. Stiu ca am lipsit doua saptamani de pe blog si m-am simtit vinovata in fiecare zi pentru asta, insa abia mi-am gasit timp sa mai si dorm, nici nu s-a pus problema sa mai apuc sa scriu pe blog. Dar voi incerca sa fiu si mai eficienta, promit! Chiar daca va fi nevoie sa imi cumpar o clona, tot voi scrie pe blog cumva! :))
Am facut multe lucruri interesante in ultima luna si mi-am depasit multe limite, insa despre asta am sa va povestesc intr-o alta postare. Pana atunci, sa vedem asa pe scurt ce s-a mai intamplat in luna iulie!


 Camelia Zota a venit din nou la Timisoara, yeeey! De data aceasta am imortalizat momentul si am facut o poza, ca data trecuta am uitat! :))
 <3

 Iepurila!

 Sooo ready for summer with Elmiplant! O sa am cel mai frumos bronz!

 Beauty essentials! I've always loved Dove and Nivea products!


 Sunday activities! #grandmagazine

 It's a smile, it's a kiss, it's a sip of wine...it's summertime!

 Let us dance in the sun, wearing wild flowers in our hair!

 Pitoresc! :)

 Before the storm...

 ...after the storm! :))))

 Cineva trebuie sa ma opreasca, sa nu mai calc in vreun magazin H&M. De cate ori intru, e imposibil sa ies cu mana goala. Iar reducerile din aceasta vara au fost amazing! <3

 Yes!


 Sunbathing in a healthy way with Vichy!

 I'm just a kid...I've got a lot of things to do yet!

 Finally...Maybelline Baby Lips in Pink Punch is mineeee!

 Pai nu?
Thanks to my friend Adriana for this beautiful gift!

 Hello Wednesday!

 Bought these cuties yesterday! And they were a bergain!

 Goodies from Gliss! And they smell amazing!

 Acum doua saptamani am facut o mica escapada la Valiug! A fost minunat si mi-am incarcat bateriile, dar in schimb mi-am spart telefonul! :))

 Sa indrazneasca cineva sa spuna ca nu e adevarat! :))

 Am primit 3 produse amazing de la Label M. Ochelarii sunt minunati, deja ii port cu mare drag, iar spuma e amazing! Mai ramane doar sa imi dau seama cum sa folosesc spray-ul mov fara sa ma patez toata! :))

 Se zice ca cioburile aduc noroc...pai din telefonul meu au picat nenumarate cioburi de cand l-am spart si pana acum! Macar noroc sa imi aduca! :))
Pana una alta mi-am cumparat un Huawei Ascend P6 si sunt absolut incantata de el, e amazing!

 Escapada pe Cheile Nerei! A fost mai mult decat extraordinar si chiar planuiesc sa va povestesc putin despre experienta asta pe blog.

 I have a new habit and it's called: "night time, quote time!" :)

 New routine! Detalii in curand! #larochepossay

 Good coffee on a rainy day makes all the difference in the world!

Our wonderful feet, summer edition! :))



Follow me on Instagram if you like, my username is @anda_zelenca and you can find me HERE. :)
"Urmariti-ma" pe Instagram daca doriti, username-ul meu este @anda_zelenca si ma puteti gasi AICI. :)







How was your month?






Kisses,

Share:

0 comentarii