Review: Clinique Compact Colour Palette


Hello,

Sunt in urma, foarte in urma cu review-urile si imi e si rusine sa recunosc asta! Am atatat de multe produse despre care vreau sa va vorbesc, insa din lipsa de timp, nu am reusit pana acum. Stiu, nu e frumos sa imi tot cer scuze si poate va plictisesc deja, dar asta este situatia. La fel s-a intamplat si cu favoritele lunii, una dintre postarile voastre preferate, insa pentru ca nu am facut inca o postare de genul in ultimele 3 luni, voi face una cu "summer favorites", care sunt sigura ca va fi pe placul vostru!

Dar sa lasam deoparte partea organizatorica, pentru ca a venit momentul sa va vorbesc despre paleta mea "go to" din ultimele 3 luni. O folosesc aproape zilnic si cred ca as cumpara-o din nou doar pentru blush-ul din interior, deoarece e amazing!
Daca v-am facut curioase, nu ezitati sa cititi mai departe! :)


Nu am mai incercat pana acum nimic de la Clinique (in afara de fondul de ten pe care il detin de la ei), iar trusulita aceasta mi-a atras privirea de cand am vazut-o pentru prima oara! Ambalajul argintiu, ca o oglinda, arata impecabil si foarte elegant, nu are cum sa nu iti fure ochii!



Continut:

In interior, se regasesc urmatoarele:
- blush in nuanta Bashful;
- doua lip-gloss-uri, in nuantele: Delovely si Pink Goddess;
- fard de pleoape duo in nuanta Strawberry Fudge;
- 1 aplicator pentru fard;
- o pensula pentru buze.


Mereu mi-au placut trusele micute, care pot fi luate cu usurinta in portfard si care cuprind tot ce ai nevoie pentru un machiaj complet. Este mult mai simplu sa iei o astfel de trusa cu tine intr-o escapada de weekend, in loc sa iei un ruj, un blush, farduri si tot tacamul!

Sunt incantata de calitatea acestei truse, fardurile sunt pigmentate, rujurile se vad frumos pe buze, iar blush-ul...o Doamne...blush-ul! Este singurul blush pe care il folosesc zilnic de cand il am si inca nu am intalnit unul care sa arate foarte bine pe un ten gras pana la acesta! Stiti si voi cum e cu tenul gras si ca nu arata foarte bine pe un ten cu pori mariti, insa acesta este exceptia de la regula. Nu incarca deloc tenul si nu arata nenatural. Il declar blush-ul anului, va spun de pe acum! :)

In ceea ce priveste fardurile de pleoape, le consider perfecte pentru un machiaj discret de zi. Pe cel roz (care se vede un fel de auriu-peachy pe pleoape) il folosesc foarte des in colturile interioare ale ochilor sau chiar pe toata pleoapa, fara a mai aplica si altceva. Putin creion maro si rimel and I'm good to go! 

Din fericire nu am nimic de obiectat in cazul acestei truse, imi place totul, de la ambalaj, pana la calitatea produselor!

Swatches:
 Stanga-dreapta: fardurile de pleoape, blush-ul.

 Stanga-dreapta: lip gloss Pink Goddess, lip gloss Delovely


Machiaj realizat cu trusa Clinique Compact Colour:

Puteti gasi trusa Clinique Compact Colour pe site-ul www.produsecosmetice.ro, la pretul de 118 lei.


Pe site-ul Produse Cosmetice poti gasi "Orice ai nevoie" in materie de machiaj si ingrjire, de la branduri ca: Bourjois, Cover Girl, W7, Almay, L'oreal, Revlon, Rimmel London, pana la brand-uri de lux, ca: Versace, YSL, Clinique, Calvin Klein, Chanel, Estee Lauder, Lancome, etc.


Hugs,




*produsele au fost primite spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer" / the products were received for testing purposes. If you have any concerns, please visit the "disclaimer" page.

Share:

0 comentarii