Instalife: November 2014


Noiembrie n-a fost o luna prea rea...trebuie sa recunosc! Mi-am indeplinit o dorinta veche si am plecat cu doua dintre cele mai bune prietene ale mele intr-o escapada de weekend la Viena. A fost absolut senzational! Mi-a placut orasul, oamenii, atmosfera, totul! Am vizitat cat am putut noi de mult in doua zile si bineinteles, am ramas si eu incantata de palatul Schonbrunn (in special de gradina). Si sa va mai spun ceva? Au Primark!!! Daaa, Primark! Cand am vazut magazinul, am urlat in masina iar fetele nu intelegeau ce a patit nebuna! Cand au intrat si ele in wonderland-ul de acolo, m-au inteles! Planuim ca data viitoare sa venim pregatite serios de shopping la Viena, pentru ca merita! :)) 

Iar acum, va las cu pozele...

View-ul de pe dealul din gradina de la Schonbrunn mi-a taiat putin respiratia! Mi s-a parut senzational ca locuitorii din Viena au asa un loc pentru a face jogging de exemplu (pentru ca era plin de oameni care faceau asta pe acolo) sau chiar pentru o simpla plimbare. Intrarea in gradina este gratuita.

 Ne-am asezat putin pe iarba si pur si simplu am admirat peisajul...si bineinteles, am imortalizat si momentul! :)
Am avut norocul sa prindem o vreme senzationala cat am fost acolo. Au fost undeva pe la 15 grade, perfect pentru a colinda orasul in lung si in lat! :)



 Transportul in comun functioneaza like a dream in Viena si este cel mai simplu mod de a ajunge rapid unde iti doresti. Am ramas uimita de faptul ca nu am stat mai mult de 2-3 minute dupa fiecare metrou si de cate vagoane au. Un abonament pe zi costa 7 euro si este cea mai convenabila metoda de a vizita orasul.

 In fata palatului Schonbrunn. Nici nu stiam ce frumuseti ma asteapta! :)

  Faimoasa ciocolata din Viena! :)

 With my Bibi! :)
...and with my Kitty! :)

 Vedere spre gradina de la palatul Schonbrunn! Am ramas blocata acolo cateva minute, recunosc! :)) 

 Inainte sa ne dam cu roata din Prater! :)) Duminica a fost vreme urata si nu am vazut mare lucru din roata pentru ca era ceata, dar tot a meritat experienta!

 This is how it should work...#love

 New toy from Rowenta! Thank you, I love it! :X

Yea...

 My new wood watch from Jord. Now this is cool stuff! Review coming soon...

 "Cica maine-i luni!" :))

Not really good at this outfit pics thing! Can't stay serious for a minute! :))


 Let my soul smile through my heart and my heart smile through my eyes...

Miercurea trecuta m-am intalnit din nou cu "semi-timisoreanca" mea, Camelia (asta pentru ca vine des pe aici)! :)) Ii tot spun eu ca se muta aici, da nu ma crede! :)) Ne-am facut de cap si am mancat la Pizza Hut bunatatile din poza si apoi, bineinteles, ne-am facut de cap si cu o chestie buna tare de la Starbucks, care se numeste Toffee Nut Latte! Yum-yum!

Na, ca nu mi-am facut de mult un selfie! :))

Coming soon...soc si groaza: new make-up look! :))


Follow me on Instagram if you like, my username is @anda_zelenca and you can find me HERE. :)
"Urmariti-ma" pe Instagram daca doriti, username-ul meu este @anda_zelenca si ma puteti gasi AICI. :)



 
How was your month?





Kisses,

Share:

0 comentarii