Pe tine ce te face fericit de Craciun?


Nina doarme pe canapea, eu am terminat de facut bradul (e 24 decembrie cand scriu asta), mama gateste in bucatarie, iar tata vorbeste la telefon, ureaza Sarbatori fericite rudelor, la fel ca in fiecare an. Este ritualul nostru de Craciun parca, de care stiu ca imi va fi dor intr-o buna zi! Nu simt Craciunul anul acesta ca in alti ani, nu mai fac bradul cu acelasi entuziasm si parca timpul trece prea repede! Parca ieri am plecat in vacanta de vara...

Totusi, voua va doresc sa aveti parte de niste Sarbatori minunate, pline de fericire si bucurie si sa fiti alaturi de cei dragi, pentru ca asta este cel mai important! Lucrurile materiale lasati-le pe locul doi si bucurati-va  de prezenta celor pe care ii iubiti. O sa ma bucur si eu de brad, de familie, de mancarea buna pe care o face mama, de tata, de faptul ca fratele meu mai da pe acasa din cand in cand, de Max, de Nina, de verisorii si unchii mei si nu in ultimul rand, de faptul ca in curand am mai incheiat cu bine un an furtunos, dar un an frumos fara doar si poate! 


Va imbratisez cu drag,

Share:

0 comentarii