Winter Make-up using Urban Decay Naked 3 Palette


Detin paleta Naked 3 de la Urban Decay inca din vara. Nu va pot explica cat de tare mi-am dorit-o si cat de tare imi doresc in general orice paleta pe care scrie ceva cu Naked (bineinteles, sa fie de la Urban Decay)! Totusi, intamplarea face ca dupa ce am facut rost de ea sa nu o ating mai bine de 3 luni. Stiu, stiu, e inadmisibil pentru o pasionata de make-up, dar asta e! Lipsa asta de timp, bat-o vina! Cred ca v-ati dat seama si din Everyday Make-up Routine-ul pe care l-am facut pe Youtube cat de mult foloseam eu farduri in perioada aceea, deci da...e clar!

Odata cu iarna, se pare ca mi-a revenit si mie cheful de mazgaleli, chiar ma trezesc mai repede ca sa am timp si de asta, daca va vine sa credeti! :)) Nu stiam cat de bine imi vor veni nuantele din Naked 3, pentru ca de obicei nu ma omor dupa cum imi sta cu nuante cu tente rozalii, dar spre surprinderea mea, chiar imi place. Nu la fel de mult ca Naked 1 si Naked 2, insa imi place, nu o sa mint!








Machiajul pe care vi-l prezint eu astazi nu este deloc greu de realizat. Bineinteles, am sa va explic un pic pas cu pas cam ce am facut pentru a ajunge la acest rezultat.

Fata:
Am aplicat o combinatie intre Kat Von D Tattoo Foundation (Light) si L'oreal True Match (Golden Beige) cu ajutorul unui buretel pentru fond de ten (Beauty Blender dupe). Am aplicat pudra de fata pulbere de la Rimmel London si mi-am conturat fata cu Face Form-ul de la Sleek, in varianta Light.

Ochi:
Mi-am pregatit ochii cu primer-ul de la Elf, gama Essentials. Apoi, am aplicat ca baza Avon Supershock in nuanta Blackberry. L-am smudge-uit bine cu o pensula, iar apoi am aplicat pe toata pleoapa nuanta Factory din paleta Naked 3 de la Urban Decay. Am revenit pe mijlocul pleoapei cu nuanta Liar, iar in colturile exterioare am aplicat un strop de Blackheart, un negru superb cu irizatii roscate. Am amestecat culorile cu ajutorul unei pensule de blending inspre arcada, iar pentru a face o trecere mai frumoasa am aplicat nuanta Limit. Sub sprancene, pentru luminozitate, am aplicat nuanta Strange, iar in colturile interioare ale ochilor nuanta Burnout. Am mers pe principiul acesta si pe ploeapa inferioara, adica de la inchis la deschis. Am revenit cu putin dermatograf negru si am aplicat rimel, mai exact Max Factor False Lash Effect, in varianta maro.

Buze:
Am aplicat pe toata suprafata buzelor un creion visiniu de la Farmasi (nu pot sa vad nuanta, pentru ca s-a sters) si Rimmel London by Katte Moss, Lasting Finish Matte, in nuanta 107


Sper ca v-a placut!


Care paleta Urban Decay este preferata voastra?
Naked 1, Naked 2 sau Naked 3?



Hugs,

Share:

0 comentarii