Easy Everyday Make-up

 
A trecut din nou atata timp de cand nu am mai pregatit un machiaj pentru blog, incat am avut impresia ca nu mai stiu nici sa imi fac poze. Totusi, am invins aceste "greutati", iar astazi vreau sa va arat "in actiune" cateva dintre produsele de care m-am indragostit, de la Melkior si Wycon. Va urma sa le fac si un review complet, insa pana atunci nu strica nici un machiaj. :) Este vorba despre un machiaj de zi, extrem de usor de realizat. De aproximativ o luna este machiajul meu "go to" si imi ia maxim 10 minute sa il realizez. Nu credeam vreodata ca ma voi indragosti asa de tare de niste farduri crema si ca vor rezista atat de bine pe pleoape toata ziua, dar uite ca se poate! Si nu am  nevoie de nicio pensula pentru machiajul asta! Magnific!!!
 
De asemenea, vreau sa imi cer scuze ca nu am pregatit anul acesta niciun machiaj pentru Craciun sau pentru Revelion. Am reusit performanta de a-mi sparge laptop-ul si am fost nevoita sa stau fara doua saptamani, timp in care am realizat cat de dependenta sunt de el, atat in activitatile de zi cu zi, dar si pentru activitatile necesare pentru a posta pe blog si pe Youtube. Si trebuie sa recunosc ca imi si place, de ce sa mint? Lumea fara internet nu are gust, hahaha! :)) Totusi, fiindca nu am avut acces la calculator in perioada asta, am profitat si m-am relaxat citind destul de mult, o activitate pentru care imi gasesc destul de greu timp in viata de zi cu zi.

Enough talking, va las cu machiajul! :)







Produse folosite / Products used:

Fata / Face:
Missha Signature Real Complete BB Cream - Nr.23 Natural Yellow Beige
Wycon Concealer Palette 
Rimmel London Silky Loose Powder - 001 Transparent
Sleek Face Form - Light

Ochi / Eyes:
Urban Decay Primer Potion - Sin
Wycon Soft Eyeshadow (cream) - N.09
Oriflame The One Colour Impact Cream Eyeshadow - Golden Brown
ELF Essentials Pencil Eyeliner - Coffee
Melkior More Volume Mascara

Sprancene / Eyebrows:
Essence Eyebrow Stylist Set
Catrice Eyebrow Filler - Perfecting and shaping gel

Buze / Lips:
Miss Sporty Lipliner Pencil - 012 Wine
Melkior Matte Lipstick - 12204



Voi ce produse folositi pentru machiajul de zi cu zi?



Hugs,
 

Share:

0 comentarii