Wycon Cosmetics Review


Nu am mai fost atat de entuziasmata de un brand de cosmetice asa cum sunt entuziasmata de brand-ul despre care am sa va vorbesc astazi de mult, mult timp! Este vorba despre Wycon, un brand italian, care a aparut recent si in Bucuresti. Si inainte sa imi spun parerea o sa ii rog frumos sa faca bine sa isi faca un magazin online sau o reprezentanta in Timisoara, ca altfel ne suparam! Bun, acum pot sa continui! :)

Nu sunt in clar in privinta numelui, este Wycon, este Wjcon? Intelesesem ca "j"-ul acela ar fi un "y" stilizat, desi in majoritatea pozelor cu numele brandului este  mai mult decat evident ca litera ar fi un J...Eu voi merge pe varianta Wycon totusi, suna mai bine! Bun, acum chiar pot sa continui si vreau sa va prezint fiecare produs pe care l-am luat in parte, pentru ca sunt foarte incantata de ele! Acum regret ca nu am cheltuit mai multi bani acolo, dar nu e timpul pierdut! :)



Wycon Corrector Pallete 

Am cumparat paleta asta de corectoare la inceputul lunii decembrie, acum e jumatatea lunii ianuarie si nu a existat zi in care sa nu o folosesc! E drept, nu m-am atins inca decat de trei culori, da si alea trei culori le-am folosit de nu s-au vazut! :)) Culorile sunt foarte pigmentate, iar o cantitate mica este suficienta pentru a acoperi "problema". Probabil din acest motiv nici nu se prea observa cat de des am folosit eu de fapt trusa asta. :D A costat undeva in jurul a 70 lei, insa o recomand cu toata inima, mi-a depasit si trusa de pe ebay (pe care o ador) si chiar si corectorul de la MAC, Studio Finish. Asta sigur spune ceva! :)


Wycon Soft Eyeshadow (N.09)

Cand am cumparat acest produs, fata de la Wycon mi l-a recomandat ca fiind un produs crema pe care acolo unde-l pui, acolo ramane! Si nu m-a mintit, chiar asa este! Nu credeam vreodata ca imi voi face machiajul de zi cu zi cu produse crema, insa iata ca se poate. Dovada o puteti vedea AICI. Iar de culoare m-am indragostit, este perfect pentru a fi folosit pe toata pleoapa, dar si ca baza. A costat in jurul a 35 lei (din pacate nu mai tin minte perfect preturile, iar online nu am cum sa le verific).


Wycon Lip Tint (N.701)

O Doamne Dumnezeule, ce culoare! Ce rezistenta! Ce minunatie! :)) Il puteti vedea live pe buze aici (in realitate este o idee mai inchis). Se simte putin lipicios pe buze, iar daca nu va place asta, va recomand sa va indreptati spre un produs crema ce se face mat, au si asa ceva. Dar fiind un produs de genul, cu doua capete, unul cu ruj lichid, unul gloss, este normal! Pe mine personal nu ma deranjeaza acest aspect. Am ramas surprinsa si cat de bine rezista si de faptul ca nu se misca din loc, nu se duce insestetic nici macar din partea interioara a buzelor, unde unele rujuri cu rezistenta indelungata mai au tendinta sa faca asta. Big like! A costat aprox. 36 lei si, bineinteles, il puteti gasi in mai multe variante de culori.


Wycon Nail Laquer (N.20)
Cei de la Wycon au o gama fooooaaaarte variata si misto de oje, insa cum eu deja am o tona si cum mai mereu am gel pe unghii. am ales una pe care o pot folosi ca top coat. Imi place foarte mult varianta aleasa si arata misto si peste oje inchise la culoare, dar si peste french. Pret: 15 lei


Pe final, as mai vrea sa specific ca sunt incantata ca aceste produse sunt atat de faine si au preturi atat de accesibile. Sper sa ramana asa si sa nu se tot scumpeasca pe parcurs, cum au facut cei de la Farmasi de exemplu. De asemenea, repet, trebuie sa isi faca un site online si bineinteles, sa clarifice situatia cu Wjcon, Wycon, e de-a dreptul confusing! In rest, big like! Wycon, mai vin la voi! :)


Voi ati incercat acest brand? Ce parere aveti despre produse?


Hugs,

Share:

0 comentarii