TAG: Ingrijirea tenului


Am petrecut un weekend linistit, cum nu am mai avut de mult. Cred ca aveam nevoie de asta! M-a prins o raceala care m-a dat putin peste cap si m-a cam tinut in casa (pentru ca la pat este ceva inacceptabil pentru mine)! Imi este putin ciuda pe mine ca sambata nu am facut nimic si am zacut inerta, insa totusi cred ca uneori sunt prea dura cu mine. Nimeni nu poate sa lucreze non stop, nu? Am recuperat astazi totusi, am filmat, am raspuns la comentarii, acum scriu articole si mai incolo vreau sa imi verific bloglovin'ul, lucru pe care nu am avut cand sa il fac de prea mult timp...
Astazi voi face un tag, primit de la Iguanitza, in care va voi vorbi despre ingrijirea tenului. Desi nu a trecut mult timp de cand v-am prezentat rutina de ingrijire a tenului meu pe perioada iernii (vezi video aici), trebuie sa recunosc ca s-au mai schimbat cateva lucruri. Poate auzindu-ma eu pe mine ca sunt neconstiincioasa, s-a produs un click in mintea mea, pentru ca de atunci ma dau cu crema cu sfintenie in fiecare seara si in fiecare dimineata, atunci cand nu folosesc BB cream. Sper sa si dureze, ha ha!

Curatare, hidratare, demachiere, curatare din nou si ocazional tratare, pentru ca am un ten pe care il mai apuca din cand in cand! Totusi, cel mai important pentru mine a fost intotdeauna sa ma culc cu tenul demachiat si curat si sa imi curat tenul chiar si dimineata, inainte sa ma machiez. Nu suport senzatia de a dormi cu machiajul pe fata, ma face sa ma simt murdara. Bine, sa zic ca nu mi s-a intamplat nicidoata ar fi o mare minciuna, insa incerc in masura in care pot sa ma culc mereu cu tenul curat, oricat de obosita as fi seara! Au fost persoane care mi-au spus ca nu se demachiaza, ca asa arata mai fain rimelul a doua zi sau lucruri de genul..Mi se pare inadmisibil si inconstient sa faci asa ceva, asa ca please don't! :( In ziua de astazi avem informatia la toate colturile, trebuie doar sa luam masuri!
Tenul meu este gras, insa nu am probleme foarte mari cu luciul. Tinde sa luceasca putin pe frunte, dupa mai multe ore de la aplicarea machiajului, insa rezolv totul prin tamponarea tenului cu un servetel.
Dieta si stilul de viata! Insa cum nu ne iese intotdeauna, cel mai bun inamic al cosurilor, pentru mine cel putin, este crema Brevoxyl. Facatoare de minuni, ce mai! :)
Imi este greu sa aleg un singur produs preferat, dar am sa enumar totusi cateva, care fac sau au facut parte din rutina de ingrijire a tenului meu: La Roche Possay Effaclar Duo, apa micelara Garnier, balsam de buze Carmex, apa termala La Roche Posay, Mario Badescu Healing Cream (info aici), Mario Badescu Drying Lotion (review aici) si Missha Signature BB Cream ( review aici). Ar mai fi si altele, insa astea mi-au trecut acum prin minte.
Hmmm, nu prea folosesc servetele demachiante, insa recunosc ca imi cumpar atunci cand merg in excursii. Mi se par mult mai practice. Cele mai faine pe care le-am incercat pana acum sunt cele de la Nivea.
De obicei nu. Deoarece folosesc apa micelara mai mereu pentru a ma demachia, si de cele mai multe ori si un gel de curatare dupa, nu mai am nevoie de asa ceva. Este un produs pentru ingrijirea tenului care nu este esential, mai ales daca folositi produsele enumerate de mine (gel de curatare, apa micelara) si pe care l-am scos aproape de tot din rutina de ingrijire a tenului meu.
Pai, aici ar cam fi o combinatie. As zice ca preferabil ar fi ca produsele high-end sa fie cele pe care le punem direct pe ten. Adica creme de fata, seruri si fonduri de ten. Restul pot sa fie si mai putin calitative. :)
 Hmmm...ce imi vine acum in minte este un nou produs pe care il testez, si anume Lioele Pore Clean & Tightening Pack. Arata ca un mud mask si este foarte concentrat. Interesting stuff! Voi face un review si va povestesc mai multe.
Nu sunt un expert si nici cea mai stricta persoana cand vine vorba de ingrijirea tenului, deci nu ma simt in masura, insa tot ce iti pot spune tie, cititorule, este: curata tenul tau cu sfintenie in fiecare zi, orice ar fi! Demachierea este sfanta! Nu te culca cu machiajul pe fata, nu o sa iti arate mai bine rimelul, ba din contra, iti vei distruge si genele! Be wise! :)


Sper ca v-a facut placere sa cititi articolul acesta, iar daca doriti, imi puteti raspunde la aceste intrebari in sectiunea de comentarii sau pe blogul vostru, daca aveti unul! Nu uitati sa imi lasati link-ul! :)




Hugs,

Share:

0 comentarii