Intimately Beckham EDP Review

 

A venit momentul sa va vorbesc despre unul dintre cele mai speciale parfumuri din colectia mea, si anume: Intimately Beckham. Poate veti fi surpinse, nu este un parfum de la un mare brand si nici nu este un parfum foarte scump, dar totusi sunt la a doua sticluta si nici nu am de gand sa renunt prea curand la el. Intimately este parfumul pe care atunci cand il folosesc intoarce capuri la propriu! Daca ar fi sa ii descriu aroma intr-un singur cuvant acesta ar fi...SOFISTICAT! Miroase mai scump decat este si asta se observa, pentru ca mereu sunt intrebata cu ce m-am dat! Este foarte puternic si rezista toata ziua si chiar mai mult. Mereu il simt pe haine dupa ce m-am dat cu el sau pe esarfe, atunci cand trec pe hol pe langa ele! Si sa nu uitam de sticluta, care arata si ea foarte bine si elegant! Imi plac sticlutele patrate pentru parfumuri...

Intimately Beckham este un parfum din categoria florala, a fost lansat in 2006, iar notele sale sunt urmatoarele:

 trandafir, flori albe si bergamota

 crin de Casablanca, tuberoza si floare de portocal
lemn de santal, mosc si vanilie


Utilizatorii de pe Fragrantica, site-ul despre parfumuri pe care il ador si il consult de cate ori imi doresc sa aflu ceva despre un parfum, voteaza florile albe ca fiind cele mai predominante in parfum si trebuie sa fiu si eu de acord, este genul acela de parfum care miroase curat, dar elegant si purtabil in acelasi timp. Ciudata combinatie, nu? :) Si tot acolo am mai observat ca lumea il aseamana cu Pure Poison de la Dior, parfum pe care eu nu l-am incercat. Totusi, daca il cunoasteti, poate va ajuta sa va faceti o idee.
 

Dupa cum spuneam, am avut parfumul acesta deja de doua ori, de fiecare data la 75 ml, pentru ca trebuie sa am mereu cat se poate de mult (ha ha). Cea mai buna oferta am gasit-o de fiecare data pe aoro.ro
 
Acum, de exemplu, gasiti parfumul Intimately Beckham, in varianta de 75 ml, ca al meu, la 83 lei.
 
 
 
Voi ati incercat parfumurile din gama Beckham?
Care este preferatul vostru?
 
 
 
Hugs,
 

Share:

0 comentarii