How about a wooden watch? #Jord


Mereu mi-au placut ceasurile, insa am avut o perioada de cativa ani in care nu am purtat deloc. Nu imi explic de ce, dar nu purtam aproape nimic pe maini, nici inele, nici bratari, nici ceasuri, nimic, nada, zero barat! Anul acesta, ca lovita de tren, mi-am adus aminte cat de tare imi plac ceasurile, totusi! Si de atunci mi-am tot cumparat...auriu, argintiu, auriu cu argintiu, si tot asa, sa fie dom'le! :))

Dar dintre toate ceasurile obisnuite, rasare din multime unul mai deosebit, un ceas de lemn! Stiu, poate vi se pare dubios sa ai un ceas de lemn, poate veti crede ca zgarie, ca e greu, dar nici vorba, este foarte bine lucrat si extrem de usor!



Cei de la Jord mi-au oferit bucuria de a imi alege unul si desi s-a produs o mica incurcatura si am primit varianta Black, in loc de Maple, cum alesesem initial, sunt foarte fericita cu ce am primit si cred ca imi place chiar mai mult! Vreau sa va spun ca atrage toate privirile si ca toata lumea ramane mirata cand le spun ca ceasul meu este de lemn! :))


Eu mereu imi scurtez singura ceasurile (si trebuie sa scot mereu 4-5 zale), dar in ceea ce priveste ceasul de la Jord, am ramas mirata ca procedura de scoatere a zalelor a fost extrem de simpla si chiar deosebita, deoarece acestea sunt prinse prin suruburi. Cu o surubelnita pe care o aveam de la ochelarii mei Firmoo, am rezolvat imediat problema! :)




Vreau sa mai specific ca ceasurile Jord nu sunt complet rezistente la apa, insa dupa cum spun cei de pe site, sunt rezistente daca le stropiti, insa nu daca le scufundati complet in apa. Ceasul meu vine cu un mecanism Citizen si costa 129 dolari, insa variantele mai scumpe vin chiar cu mecanisme Seiko si au incrustate pietricele Swarovski. 

In final, tot ce pot sa spun e ca sunt incantata de el, este un ceas deosebit pe care cu siguranta il voi pastra multi ani si va mai atrage multe priviri de acum incolo! 


P.S.: Abia astept sa vi-l arat si intr-un outfit post! :)



Care este modelul vostru preferat de pe site?



Hugs,


Share:

0 comentarii