Beauty Bloggers Meeting Timisoara #1


Experienta de la December Beauty Bloggers Meeting din Bucuresti a fost una extraordinara, asa ca odata ajunsa acasa mi-am dorit sa putem face asa ceva si in Timisoara, desi suntem mult mai putine ca numar, iar posibilitatile sunt mai limitate. Nu este imposibil, totusi! Lucia mi-a dovedit asta, descurcandu-se de minune cu organizarea!
Parca mi-a citit gandurile cand mi-a spus intr-o seara pe Facebook ca doreste sa organizeze asa ceva, asa ca ne-am intalnit si astfel am incercat sa alegem blogurile care vor participa la eveniment. Mai departe s-a implicat doar ea si desi mi-ar fi placut enorm sa o ajut, timpul nu mi-a permis. 

N-am adunat pe 7 martie 2015, in cafeneaua Friends (care, este si una dintre preferatele mele din Timisoara) si ne-am petrecut cateva ore impreuna, discutand despre vrute si nevrute.
Am avut parte si de o demonstratie de machiaj din partea Ameliei Perjescu de la Atelier Paris si bineinteles ca am absorbit tot ce a spus, desi nu am putut sa vad foarte bine ce se intampla, din cauza luminii din local. 

Astfel, am inceput traditia intalnirilor si in Timisoara, asa cum mi-am dorit. Mai timida la inceput, si e si normal, insa sunt sigura ca vom fi tot mai multe si ca vom face lucruri foarte misto impreuna pe viitor!



With love,

Share:

0 comentarii