Win a JORD Wooden Watch! [CLOSED]

 
Probabil stiti cat de mult imi place ceasul meu de lemn de la Jord, v-am mai spus asta in articolul de AICI. Este o piesa unica si originala si de fiecare data cand il port, primesc complimente sau lumea se mira ca este intr-adevar din lemn. Pare sa fie si foarte rezistent, pentru ca l-am purtat deja de multe ori si nu da semne de "oboseala", inca pare ca scos din cutie. Pur si simplu sunt indragostita de el!
 
 
Si pentru ca imi doresc sa va fac o surpriza si aici pe blog inainte de Paste, vreau sa va ofer sansa de a castiga un voucher in valoare de $129 + transport gratuit pe site-ul http://www.woodwatches.com/.

Pentru a va inscrie la giveaway, accesati link-ul de mai jos:
Deadline: 11 aprilie 2015, ora 23:59.

L.E.: The winner is....Madalin Mosteanu
Bafta,


Share:

0 comentarii