Prima data...o decizie grea! (+concurs) | CLOSED

M-am gandit, m-am razgandit si iar m-am gandit, dar in final am luat o decizie! Mi-e clar acum, nu a fost una corecta, varsta isi spune cuvantul uneori, emotiile au pus stapanire pe mine si m-au facut sa fac ceva ce de fapt nu voiam...sau nu eram sigura ca voiam! 

Am ajuns la destinatie...incaperea imi era familiara, am mai fost pe-acolo, nu era chiar prima data. El era la fel de grijuliu cu mine ca de obicei, incerca sa imi dea sfaturi, sa ma faca sa ma relaxez...dar emotiile nu incetau, simteam cum imi transpira palmele (patesc asta cand sunt emotionata) si imi faceam deja tot felul de scenarii in mintea mea. Ce-o sa creada lumea? Cum voi fi privita? Ce ma fac daca nu iese totul cum trebuie? Cine ma va ajuta? 


Sa iti schimbi culoarea parului nu e o decizie usoara! Iti poti pierde identitatea intr-o clipita! 


Hei, despre ce credeati ca este vorba aici? :) Ma refeream la vopsitul parului, evident! Sunt sigura ca toate am trecut prin esecuri, culori nereusite, galben pui sau roscat morcov (pe vremea cand nu era la moda), pete sau cine stie ce alte nebunii! Am trecut si eu printr-o experienta de genul, chiar de curand...si nu a fost o senzatie prea placuta! 

Totusi, in ziua de azi au aparut noi produse care ne fac sa nu mai intalnim cazuri de genul si sa ne putem vopsi parul acasa cu succes, fara griji si fara frica! Au aparut inovatii de ultima ora care ne ajuta sa fim responsabile cu parul nostru, sa avem grija de el in timp ce il vopsim.
Parul este cel mai mare etalon al frumusetii si feminitatii si nu trebuie sa-l supunem niciunui risc. De-a lungul timpului, tehnologia a evoluat si ne-a aratat ca putem avea grija de el cu un rezultat frumos daca alegem solutii smart de colorare a parului, care il ingrjiesc.


Palette, marca numarul 1 în Europa in vopsirea parului, lanseaza prima sa gama de colorare permanenta a parului fara amoniac, cu o formula unica imbogatita cu elixir de matase ce asigura o ingrijire intensa a parului in timpul vopsirii si culori bogate, intense si pline de stralucire.

Cu o colectie de 20 de nuante vibrante, noua Palette Perfect Care Color fara amoniac ofera o noua experienta a colorarii permanente datorita formulei cu tehnologia Multi-Strat. In plus, elixirul de matase din formula sigileaza culoarea, oferind protectie si ingrijire parului. 


Inovatia tehnologica Multi-Strat in colorarea fara amoniac fixeaza pigmentii de culoare in interiorul firului de par si construieste pe suprafata acestuia mai multe straturi de culoare in timpul vopsirii, astfel ca dupa fiecare spalare un nou strat de culoare vibranta este dezvaluit, mentinand astfel durabilitatea intensitatii si stralucirii culorii.

Experienta de ingrijire intensa a parului in timpul colorarii este completata de parfumul delicat, care combina arome de zmeura si mere cu note florale de trandafir si violete. 



CONCURS!
Vreau sa va ofer si voua sansa de a incerca noua vopsea Palette Perfect Care Colour, asa ca am pregatit pentru voi 20 de premii a cate 2 cutii de vopsea, bineinteles, in culoarea pe care o doriti voi!

Mecanism:
Scrie cum a fost pentru tine prima data cand ti-ai vopsit parul printr-un comment la acest articol. Daca dai share povestii, nu uita sa folosesti hastagurile concursului, pentru a te putea gasi cand facem extragerile #primadatapentrumine #palette.

Spune-mi ce nuanta iti place din cele 20 disponibile in colectie (vezi nuantele AICI).

Deadline: 13.04.2015, ora 23:59
*Palette se va ocupa de expedierea premiilor in termen de 30 zile.

L.E.:

Iata lista cu participantele care mi-au lasat un entry valid, in ordine cronologica. Imi pare rau ca nu sunteti atente la reguli, cateva povesti dragute a trebuit sa le las in afara listei datorita neimplinirii tuturor regulilor...si au fost doar doua.

1.       Gabriela Enache
2.       Alina Elena Petre
3.       Popa Cristina
4.       Anca Gabriela
5.       Doina Palade
6.       Roxana Ungureanu
7.       Carola
8.       Aangel Ina
9.       Corina Maria
10.   Ioana Alexe
11.   Laura Iovan
12.   Miruna
13.   Adriana Smadoiu
14.   Anca Anx
15.   Dinu Florina
16.   Coman Monika Nikoleta
17.   Simona
18.   Loredana
19.   Gavriloi Adina
20.   Ion Mirela-Liliana
21.   RaduAdina
22.   Amalia
23.   Teodora Gaina
24.   RalucaM
25.   Nicoleta Agache
26.   MARY ANTON
27.   Ungureanu Gabriela
28.   Ivan Janeta
29.   Lacra Lacry
30.   Kaiyo Aino
31.   Violeta Ingeras
32.   ANTOHE CRISTINA-ELENA
33.   Slly
34.   alina hurmuz
35.   BorzaGeorgeta
36.   Cristiana Gramescu
37.   Denisa Ivascu
38.   mary_lena
39.   Lilith Malkavian

40.   Gabriela Nastase


Iar lista castigatoarelor, in ordine random, este urmatoarea:


L.E: Urmatoarele fete nu mi-au raspuns la e-mail: Loredana, Popa Cristina, Gabriela Enache, Alina Hurmuz, Ioana Alexe.

Drept urmare, am ales urmatoarele 5 fete de pe lista, si anume:
1. Gavriloi Adina
2. Ungureanu Gabriela
3. Denisa Ivascu
4. Anca Gabriela
5. Teodora Gaina

Fetelor, v-am trimis deja e-mail!

Va felicit cu drag! Sa va verificati e-mail-ul/facebook-ul sau ce mi-ati lasat ca adresa de contact, veti fi contactate acolo! :*


With love,

Share:

0 comentarii