Lioele Skincare Products Review


Am descoperit brand-ul Lioele acum aproximativ 2 ani, cand am descoperit BB Cream-urile asiatice, pe care inca le iubesc si le recomand de cat ori am ocazia. BB Cream-urile Lioele sunt printre cele mai bune pe care le-am incercat, insa nu despre asta vreau sa va vorbesc eu astazi. Cei de la Make-up Shop mi-au oferit cateva produse spre testare si astfel, am avut ocazia sa incerc si alte produse pe care acest brand le ofera.
 
 
 
Trebuie sa recunosc ca simt o satisfactie cam mare numai cand ma uit sau ating masca asta! :)) Stiu, sunt o ciudata, dar e atat de fiiiinaaa si de densa, incat e o placere sa o aplic pe fata!
Cred ca v-am spus in nenumarate randuri, nu sunt o fana a mastilor de fata si imi e o lene incredibila sa le aplic, insa pentru asta fac un sacrificiu! Miroase frumos, are consistenta amazing si are si efecte benefice asupra tenului gras.
Am observat ca desi este menita sa stranga porii si sa reduca secretia de sebum, nu imi usuca fata, cum o fac alte masti, cu argila de exemplu. Ajuta si reducerea punctelor negre, iar cantitatea este mai mult decat generoasa, cu siguranta imi va ajunge pentru o lunga perioada de timp!
Puteti gasi acest produs AICI, la pretul de 57 lei. 
 
Nu am fost adepta primerelor pentru fata si inca nu sunt cea mai mare fana, insa in timp am descoperit doua care chiar imi plac. Primul este Porefessional de la Benefit, iar al doilea, cel despre care am sa va vorbesc astazi. Amandoua imi plac la fel de mult si chiar mi se par foarte asemanatoare! Tocmai din acest motiv am pomenit Porefessional, pentru ca stiu ca sunt multe fane out there, iar daca va place acela, sunt aproape convinsa ca si acesta va fi pe placul vostru.
Fata de cel de la Benefit, acest primer de la Lioele vine totusi intr-un alt tip de ambalaj, si anume intr-un borcanas, la fel ca o crema de fata. Consistenta este identica, insa acesta este transparent.
Nu as sti sa va zic exact in ore, minute si secunde cu cat tine mai mult machiajul in momentul in care il aplic pe fata, insa pot sa va spun cu mana pe inima ca blureaza porii si ca tenul arata mult mai bine si mai smooth cand aplic primer-ul in prealabil.
Puteti gasi acest produs AICI, la pretul de 78 lei.
 
 

 
Acest balsam de buze este unul aparte, asta este sigur! Am avut o relatie de love hate cu el, pana am ajuns sa inteleg cum functioneaza. Are o consistenta ca de crema, iar dupa cateva minute, nu se mai simte deloc pe buze. Mi s-a parut ciudat acest aspect, insa ulterior i-am descoperit utilizarea ideala! Ca balsam de buze, singur, nu imi place, insa am descoperit ca este minunat daca il folosesti ca baza, inainte sa aplici rujul, tocmai din acest motiv. In ceea ce priveste schimbarea culorii din alb in roz, nu am observat o diferenta considerabila, efectul este foarte natural.
Puteti gasi acest produs AICI, la pretul de 42 lei.
 
 
Voi ati incercat produsele Lioele? Care este preferatul vostru?
 
 
 
Hugs,
A.

Share:

0 comentarii