Dream big, depaseste-ti limitele, bucura-te de viata!


Cand m-am inscris la Scoala de Beauty Blogging by L'oreal Paris am avut un singur gand in minte: SA CASTIG! Nu pot spune ca este un lucru rau, sunt un om foarte competitiv si imi place sa ma simt provocata, iar faptul ca imi doream atat de tare premiul cel mare, m-a ajutat sa fiu cat mai creativa si ambitioasa pe parcursul acestei competitii!

Acum, dupa mai bine de o saptamana, cand spiritele s-au calmat, am avut timp sa meditez putin asupra situatiei. Sunt extrem de fericita ca m-am inscris intr-o competitie atat de grea, pentru ca anul acesta, Scoala de Beauty Blogging s-a intrecut pe ea si a devenit varianta 3.0 :)) Probele au fost foarte dificile si ne-au pus la incercare inventivitatea si toate resursele de care dispuneam...sau nu! Am avut o luna plina, cu nopti nedormite si mii de ganduri despre cum as putea sa fac articolele ca sa pot iesi din multime si sa va livrez continut original.

Ideea la care vreau eu sa ajung astazi este sa fiti deschise provocarilor. Sa spune-ti mai des "da" si sa lasati viata sa va surprinda! Stiu ca suna a cliseu, insa aceasta scoala de Beauty Blogging mi-a deschis orizonturile si m-a facut sa vreau sa fiu mai buna si sa-mi depasesc limitele. Si sunt sigura ca toate participantele sunt de acord cu mine in aceasta privinta. Toate am facut lucruri noi pe parcusul competitiei, iar aceasta este partea cea mai misto, pentru ca am invatat lucruri noi!



*cu Maria si Ioana.

 *cu Alina Barbu.
 *cu draga mea, Maria (Koko).

Nu am castigat marele premiu, asa cum mi-as fi dorit, insa, am primit o mare certificare a faptului ca ceea ce fac eu pe Youtube este primit bine! Am castigat premiul VIDEO din cadrul competitiei si sunt extrem de fericita tocmai pentru ca am atatea planuri si idei pentru canalul meu de Youtube! Multumesc Google, Youtube si L'oreal ca ati avut incredere sa-mi oferiti mie acest trofeu de care ma mandresc si bineinteles, va multumesc voua, cititoarelor mele pentru ca m-ati sustinut! A insemnat enorm pentru mine!


*cu Julia Karr, de la Google. ♥

Puteti urmari articolele mele de pe parcursul competitiei AICI


Pupicei,

Share:

0 comentarii