Cand pasiunea naste cele mai frumoase prietenii...




Una dintre rezolutiile mele pentru anul acesta a fost sa vin mai des la Bucuresti si sa imi duc blogul la un alt nivel. Cred ca sunt pe drumul cel bun, insa nu despre asta vreau sa vorbesc in mod neaparat in aceasta postare, ci mai degraba despre o bucatica din concediul meu de anul acesta, pe care am decis sa il petrec in capitala. Despre prieteniile care se pot lega in lumea blogging-ului si despre cat de frumoasa e viata! Pentru ca incerc in fiecare zi sa apreciez lucrurile marunte care mi se intampla si sa ma bucur de fiecare moment!



Scoala de Beauty Blogging, editia 2015, la care m-am inscris si eu anul acesta a fost probabil cea mai grea de pana acum si m-a facut sa imi depasesc multe limite, insa despre asta am sa va vorbesc intr-o alta postare. Ideea este ca mi-am dorit foarte tare sa particip si eu la gala de premiere, chiar daca nu locuiesc in capitala si chiar daca drumul Timisoara-Bucuresti nu este chiar cel mai odihnitor. Dar cum imi place sa si fac ce imi propun, nimic nu m-a oprit sa fiu si eu alaturi de colegele mele bloggerite in momentul acela special! 

Postarea aceasta este pentru ele, pentru legaturile ce se pot lega in aceasta lume plina de rujuri, farduri, haine si pantofi! Pasiunea noastra, care poate parea superficiala la suprafata leaga prieteniile cele mai speciale si uneste oameni din capete diferite ale tarii.







Aceasta a fost a doua oara cand am vizitat Bucurestiul, si cum prima data s-a intamplat iarna, in decembrie, pe o vreme ploioasa si friguroasa, care m-a impiedicat sa vad ceva, am decis ca tura 2 sa includa si un micut tur al orasului!

Stefana si Camelia s-au comportat mai ceva ca niste ghizi profesionisti si cu ocazia asta vreau sa le multumesc pentru tot! Cu domnisoara Zota Camelia am legat o prietenie de ceva timp deja, pentru ca ea viziteaza Timisoara destul de des. Mereu ne intalnim cand vine pe meleaguri banatenesti, iar ea mi-a fost alaturi de fiecare data cand am pasit in Bucuresti. Iar in ceea ce o priveste pe Stefana, pe care am avut ocazia sa o cunosc mai bine zilele acestea, pot sa va spun ca este o persoana extraordinara, calda, desteapta, bine crescuta si cu simtul umorului! Stefana, te-ai pricopsit cu o timisoreanca pe cap! Nu scapi tu asa de usor! :))


 
I'm wearing:
H&M Top | Exu Outlet Blouse | Mango Bag | Avon Necklace | Random Earrings | Jord Watch | Primark Sunglasses | Random hat.
 
*because we are fabulous like that! :)))
 
M-au plimbat fetele peste tot, am luat la pas centrul vechi, Unirii, am mers pana la Parlament, am prins za golden hour pe malul Dambovitei si am facut poze, am poposit la mai multe cafele si limonade decat ar fi fost nevoie si am ras pana nu am mai stiut de noi! Am ajuns acasa lesinate de oboseala, dar cu o zi superba in our memories! 

Bineinteles, n-am putut sa inchiei postarea asta fara Skye, motanul Stefanei! Skye nu este un motan oarecare, va spun sigur! M-am distrat de minune cu el, mi-a dat 'enspe capace, ne-am luptat, a levitat, a plonjat de pe mobila direct pe noi si apoi ne-am dragalit. A facut o pasiune pentru geanta mea si abia l-am convins sa ma lase sa-i aduc alta de la Timisoara, ca sa am si eu in ce sa-mi car lucrurile inapoi in drum spre casa! :)) 


P.S.: Va spun eu, Skye poate sa zboare! :))

Ma bucur ca le-am revazut si pe Maria, IoanaAlina, Laura si Iulia si ca le-am cunoscut pe Fulvia, Dorina si CristinaDaria, DenisaAlina Barbu si toate celalalte concurente de la Scoala de Beauty Blogging. M-am simtit super cu voi si sper sa repetam iesirea cat mai curand!
 
 
Am meditat putin in drum spre casa, ca na, vorba aia, am avut 10 ore la dispozitie si am realizat cat de norocoasa sunt si cate oportunitati minunate mi-a adus blogul acesta in 5 ani fara 5 zile de existenta! Am cunoscut atatia oameni minunati, am invatat atatea lucrururi, mi s-au deschis atatea usi...iar acesta este doar inceputul, va promit!

Mesajul pe care imi doresc eu sa il transmit este sa va urmati pasiunea, indiferent de obstacolele pe care le veti intalni pe drum! Lucrurile care ne sperie si ne provoaca sunt cele care merita si care ne vor schimba viata! Cel mai important este sa iubiti ceea ce faceti, pentru ca atunci se vede din afara si tot atunci, job-ul nu mai devine o povara, ci o adevarata placere! Si uite ce prietenii frumoase se pot lega intre timp! :)
 
 
 
Hugs,
 

Share:

0 comentarii