Experienta mea backstage Keune! | Caravana Endless Beauty


E duminica. Imi parchez bicicleta langa o casa pe care numai ce am ratat-o, obisnuita sa caut macar unul dintre urmatoarele cuvinte: roz, fashion, charm, style, inimioare, unicorni, praf de stele, s.a.m.d. Ce loc ciudat si interesant pentru un salon de infrumusetare, imi spun in mintea mea! Logo-ul Hairpond Timisoara sta la loc de onoare si iti sare in ochi imediat dupa ce ai intrat, mai ales daca esti atras de arta, asa cum sunt eu. Fac cunostinta cu Andrei, patronul salonului si cu Corina, reprezentanta evenimentului Keune. Sunt foarte draguti si brusc, parca ma simt intre prieteni! Il intreb pe Andrei despre ideea din spatele logo-ului Hairdpond, care pe mine m-a fascinat si imi povesteste cu mandrie ca este realizat de un pictor local foarte talentat.

Interiorul salonului acesta ma face sa ma simt ca acasa,,,,,, imi spun din nou in gand, in timp ce mi se ofera o cafea cu mult lapte, exact asa cum imi place mie! Fac cunostinta cu Cristina si povestim putin despre parul meu si despre ombre-ul esuat pe care mi l-am facut la un alt salon. Mi se dau sfaturi pretioase si ramane sa ne vedem a doua zi, la marele eveniment Endless Beauty by Keune, despre care v-am povestit mai in amanunt aici. Eu voi sta in backstage dar si printre spectatori, sa casc ochii la ce se intampla, dar si pentru a fi tratata la randul meu, ca o regina ce sunt! Glumesc, evident, dar tratata regeste tot am fost! :))

*alaturi de Andreea Filip

Timpul zboara si se face a doua zi, eu nu am fost la lucru si am impresia ca sunt in vacanta...life's sooo good! :)) Ajung la hotel Timisoara, locul in care s-a tinut evenimentul si cum am intrat in sala, sunt luata si dusa in backstage, just where the magic happens! Cine lucreaza in domeniu probabil stie, insa pentru mine a fost ceva cu totul nou. Nebunie, o camera plina de modele, uscatoare de par se aud in stanga, uscatoare de par se aud in dreapta. Stres, dar si glume bune si atmosfera prietenoasa. Oameni faini, cum imi place mie sa zic! Stau cuminte intr-un colt pana imi vine randul si studiez fiecare actiune in parte. Totul este foarte bine organizat. Modelele au machiaje superbe, si aproape ca-mi doresc sa fi facut si eu parte din echipa de machiaj, adica Atelier Paris, preferatii mei din Timisoara.

Am uitat de notiunea timpului cu toata nebunia din backstage si in timp ce am fost vopsita si eu, am continuat sa analizez fascinata tot ce se intampla. Andreea Filip, prietena mea bloggerita coordoneaza perfect evenimentul si le indicatii modelelor despre ordinea in care vor intra pe scena. Andrei si Cristina sunt in priza acolo in elementul lor si sincera sa fiu, ma simt onorata ca am ocazia sa ma vopseasca ei. La final, m-au uscat, mi-au facut niste bucle lejere superbe si abia dupa aceea, am avut voie sa ma uit in oglinda! :)


Rezultatul este cel pe care il puteti vedea in pozele de mai sus. Chiar daca initial nu a fost blond, mi-a placut enorm inca de la inceput. Nu stiu cat se observa, insa am mai multe nuante de vopsea, aplicate intr-un fel pe care eu cu siguranta nu il voi intelege prea curand, insa ideea este ca arata ca un ombre. :))

Insa, acum, dupa ce a trecut o perioada de la eveniment, culoarea a mai iesit un pic si trebuie sa marturisec ca ADOR nuantele pe care le am acum in cap (vezi poza de mai jos). Este cel mai perfect blond cald la varfuri si o nuanta de miere/carmel la radacini! Si nu sunt singura care a observat, pentru ca sunt foarte des intrebata cu ce m-am vopsit.



In concluzie, multumesc Keune pentru o experienta foarte interesanta si pentru un par laudat de toata lumea! 


Love,

Share:

0 comentarii