Soufeel - o bratara care te reprezinta!


Anul trecut, prin toamna, m-a lovit! Ce-i cu bratarile astea Pandora pe care le poarta toata lumea si oare de ce sunt atat de renumite, imi zicem eu...Pana atunci parca nici nu le observasem existenta si apoi, brusc si dintr-o data fiecare incheietura feminina la care te uitai purta faimoasa bijuterie cu charm-uri. Si ca orice accesoriu devenit un "must have", deja stiam ca imi voi dori si eu una. 

Tot cam pe atunci am dat si de site-ul celor de la Soufeel, brand care produce dupe-uri dupa bratarile Pandora, la un pret mult mai accesibil. Eu nu am bratara Pandora, pentru a avea un termen de comparatie, insa am sa va povestesc putin despre bratarica mea de la Soufeel, pe care o port aproape tot timpul de cand o am si pe care am ales-o in asa fel incat sa ma reprezinte si sa spuna ceva despre mine.



Cred ca brand-ul Soufeel nu va mai este strain deja la multe dintre voi, pentru ca au devenit destul de renumiti in timp relativ scurt, tocmai pentru preturile accesibile pe care le au la bratari si charm-uri, dar si pentru calitatea ireprosabila a acestora. Am vazut multe dupe-uri dupa bratari Pandora, insa toate aratau groznic si va spun asta cat se poate de sincer! Ba culoarea argintului era una prea inchisa si cu aspect vechi, ba bratara nu avea nicio tinuta, ba charm-urile erau foarte prost facute si neslefuite...si lista ar putea continua. Nu este si cazul bratarii Soufeel, asta este sigur, iar pozele din acest articol vor vorbi de la sine.






Eu am stiut de la inceput ca nu imi voi dori o bratara plina de charm-uri, personal mi se pare ca arata mult prea incarcat si copilaresc, asa ca maxim 5 charm-uri sunt mai mult decat suficiente pentru mine. Imi place look-ul mai aerisit al bratarii cand nu este atat de incarcata. 

♥ Charm-urile le-am ales special ca sa ma reprezinte, in afara de cele doua flori care sunt cu clips si care  de fapt ar trebui sa fie un fel de opritoare pentru ca celalalte charm-uri sa ramana in loc. Din pacate nu am stiut ca pe bratarile Soulfeel nu sunt stop-urile pe care ar trebui sa se puna charm-urile cu clips si am ramas cu doua floricele care sunt ca orice alt charm pe bratara mea. Daca aveti o bratara Pandora totusi, acestea vor functiona.

♥ La fel a fost si in cazul charm-ului cu chain, care ar trebui sa actioneze ca o masura de extra-siguranta, in cazul in care vi se deschide bratara. Din nou, nu functioneaza decat pe bratarile Pandora originale, nu si pe cele Soufeel. Totusi, am inteles ca recent cei de la Soufeel le pun niste cauciucuri pe interior, aspect care le face sa functioneze si pe bratarile lor. Eu nu am avut norocul asta, dar totusi chain-ul acela este unul dintre charm-urile pe care le pastrez in mod permanent pe bratara. Am ales acest charm cu doua inimioare, pentru ca sunt a hopeless romantic deep down inside si cred in iubire, in toate formele ei. Fara ea lumea ar fi gri si monotona.

♥ Am mai ales un charm cu trifoi cu patru foi, pentru ca mi s-a parut dragut, dar si pentru ca mi-a placut ideea de a avea o bijuterie tip talisman care sa imi poarte noroc (sau care macar sa ma faca sa cred ca mi-ar purta noroc he he).

♥ Charm-ul cu labute de caine/pisica ma reprezinta cel mai tare si este preferatul meu, desi este si cel mai simplu dintre toate. Iubesc cainii din tot sufletul meu, iubesc si pisicile si nu mi-as putea imagina lumea fara animalutele care ne infrumuseteaza viata de zi cu zi si care uneori ne ofera adevarate lectii de viata.

(intre timp am mai primit un charm de la colegele mele de la lucru, cu un pahar de sampanie, pentru ca zic ele ca cica sunt fancy! :)) Este foarte dragut oricum si le multumesc! )


In ceea ce priveste bratara, am ales varianta de 18 mm, insa printr-o confuzie, am primit una de 19 mm. Imi este putin mare si la inceput mi-a fost un pic ciudat, fiindca nu sunt obisnuita sa port bratari atat de largi, insa in timp a ajuns sa imi placa. Cand port aproximativ 5 charm-uri pe ea, este chiar ok. Totusi, daca sunteti ca mine si nu vreti sa puneti multe charm-uri pe bratari, va recomand variantele de 17-18 mm. Bineinteles, e recomandat sa va masurati diametrul incheieturii inainte de a comanda, pentru a va putea face o idee.

Pe final, pot concluziona ca bratarile Soufeel sunt o varianta minunata si mai prietenoasa cu buzunarul votru decat cea a bratarilor Pandora, iar calitatea lor, din punctul meu de vedere, este una excelenta!

Mai doresc sa specific ca aceste bratari vin din China si ca nu le puteti comanda decat cu cardul, cu plata in avans. Timpul de livrare poate dura de la 2 saptamani pana la o luna si coletele vin de obicei la posta vamala.

Mai multe informatii despre aceste bratari gasiti pe www.soufeel.com.



Hugs,




Share:

0 comentarii