Girlie Valentine's Day Make-up Look


Hello!


Iata ca dupa 1000 de ani revin si eu cu un machiaj pe blog! Nici nu va inchipuiti cat de dor mi-a fost! Insa dupa cum am mai specificat si pe Facebook, am fost ocupata cu disertatia si din acest motiv am fost si mai absenta pe blog. Saptamana asta termin cu tot si voi reveni la normal atat aici, cat si pe Youtube! Abia astept! Bineinteles, tot din cauza asta nu am avut decat o singura sansa de a face un machiaj pentru Valentine's si anume astazi, seara evident. L-am facut, a iesit frumos, insa cand scot pozele pe aparat, observ ca sunt fluorescente! Oh well, asta e, eu sper sa va placa si sa va dati seama ce am facut eu pe acolo!:)) Am mers pe varianta girly, cu roz si alb, insa mi-a placut rezultatul. Asta nu inseamna ca recomand neaparat culoarea roz pentru o asemenea sarbatoare, puteti sa alegeti orice culoare care va face pe voi sa va simtiti bine, pentru ca iubirea vine din suflet, nu din rozul de pe pleoape sau de pe ruj! Mda, vorbesc prostii deja, va las cu pozele!:))





Produse folosite / Products used:

Face:
- Maybelline Affinitone 24H Foundation - 21 Nude;
- Farmasi Silky Touch Compact Powder;
- Garnier Pure Active 3in1 Roll-on Concealer - Fair;
- Barry M Natural Dazzle Premier Bronzer;
- MUA Blusher - Shade 2.


Eyes:
- Elf Eyelid Primer;
- Sleek iDivine Acid Eyeshadow Palette;
- Wet'n'Wild Mega Liner - Black;
- Rimmel London Extra Wow Lash Mascara - Black


Lips:
- NYX Concealer in a jar - Light;
- Jealousness Lip Gloss - J08



Happy Valentine's Day!


P.S.: Free leggings on “Street Belle Fashion” page
10 winners picked daily!
Click & Enter Now:



Kisses,

Share:

0 comentarii