I O•P•I you ♥! | Valentine's Day Manicure



   Stiu ca sunt in urma cu toate, mai ales pe Youtube, insa daca tot nu reusesc sa fac un tutorial pentru Valentine's, m-am gandit ca va pregatesc macar o manichiura frumoasa si un machiaj, aici, pe blog. Astazi am sa va arat manichiura, pentru care am ales rosul, culoarea iubirii, si anume OPI - Tasmanian Devil Made Me Do It. Sunt absolut incantata de oja asta, se usuca foarte repede, este foarte opaca si are un finish minunat. Am decis sa fac si cate-o inimioara din bulinute pe inelar si degetul mare, iar pe restul degetelor, am simulat un french, facut tot din bulinute. Din pacate inainte sa fac manichiura mi s-a rupt o unghie si sunt mai scurte decat mi-as fi dorit, dar eu sper sa va placa propunerea mea si sa o puneti in aplicare. :) Happy Valentine's Day! ♥ P.S. Cititi pana jos, pentru ca am o surpriza pentru voi!




Produse folosite:
 - OPI Tasmanian Devil Made Me Do It (pe toata suprafata unghiei);
- OPI I Eat Mainely Lobster (pentru model);
- OPI Deutsch You Want Me Baby? (pentru model);
-dotting tool.
- OPI Avojuice Hibiscus Blossom - hand and body lotion (pentru a imi hidrata pielea si cuticulele dupa ce am terminat).


Lacurile de unghii OPI se pot gasi in cadrul magazinelor TOP LINE din tara.
Gasiti adresele pentru orasul vostru AICI.



Postarea de fata este o colaborare pe care am facut-o impreuna cu alte colege bloggerite. Impreuna cu ele v-am pregatit o serie de manichiuri speciale pentru Valentine's Day, pe care le puteti vedea pe toate AICI.
Va invit sa va votati preferata, iar daca veti face asta, 3 dintre voi pot castiga cate un set format din doua oje OPI si o lotiune pentru maini si corp AvoJuice.
Puteti vota in perioada 10-14 februarie 2013.

VOTATI AICI.




Kisses,

Share:

0 comentarii