Romwe Accessories Haul


The fact that I love Romwe is not a surprise to anyone anymore, I guess! I adore their selection of clothes, bags and shoes, but lately they added great accessories on the website and I couldn't resist and bought a bunch of them (with more on the way). I am absolutely in love and plased with all the stuff that I chose! The only downside is that the stocks are low and you might not find everything I show you today on the website. But the good news is that they always bring new and amazing things, so it's not that much of a big deal! You can find their entire selection of jewelry HERE.

Ca sunt fana Romwe stiti deja, ador hainutele, gentile si pantofii de pe site-ul lor, insa in ultima perioada au venit cu accesorii minunate si nu m-am putut abtine sa nu ma axez mai mult pe ele. Dupa cum vedeti in poza de sus, am cam dat navala in ele (si inca mai am cateva pe drum, hi, hi)! Sunt absolut indragostita si multumita de tot ce am ales! Partea proasta e ca stocurile sunt mici si unele dintre produsele pe care vi le voi arata, s-ar putea sa nu mai existe deja. Insa partea buna este ca aduc constant modele noi minunate! Puteti vedea AICI toata selectia lor de bijuterii.

Here are the products I chose:
Iata produsele pe care le-am ales:


HERE 

 HERE


 HERE

 HERE





Which one is your favorite?
Care dintre accesorile prezentate este preferatul vostru?



Kisses,

Share:

0 comentarii