January 2013 Favorites


Hello!


I really missed doing a "favorites of the month" post! Because at the beginning of January I did a "2012 favorites" post, I skipped my monthly favorites and I left them for February. That's why in today's post you will find some products that I've been loving for 2 months, not only one. Curious what is all about? Let's see!

Tare mi-a fost dor sa fac o postare cu favoritele lunii! Deoarece la inceputul lui ianuarie am facut "Favoritele anului 2012", am sarit peste favoritele lunii si le-am lasat pentru februarie. Din acest motiv in postarea de astazi unele produse le folosesc cu drag si spor de 2 luni. Curioase despre ce este vorba? Sa vedem...




You know I love my UD Naked Palette, but this month I left it aside and used its dupe: the Undressed palette from MUA. I don't think they are the same (comparison post here), but the colors are very similar and I like that they are really pigmented!

Stiti ca iubesc Naked palette de la Urban Decay, insa luna aceasta am lasat-o deoparte si am folosit dupe-ul sau, paleta Undressed de la MUA. Nu le gasesc la fel (am facut o postare comparativa aici), insa culorile sunt foarte asemanatoare si imi place ca sunt pigmentate. 



Lately, I decided that I should use more often some of the products that I keep forgetting about and this month I turned towards the Royal Cosmetics Connection quad & bronzer. I especially used the bronzer because it was kind of untouched, but I love the eyeshadows too! I almost forgot how pretty this palette is!

In ultima perioada, am luat decizia de a mai folosesi si produsele care au ramas uitate prin sertare, iar luna aceasta m-am indreptat spre paleta de la Royal Comsetics Connections si am folosit in special bronzer-ul, (pentru ca era aproape neatins), dar si fardurile. Aproape uitasem cat de mult imi place! 



Since I bought the MUA brow kit, I used it exclusively! I'm really pleased with this purchase!
De cand am achizitionat trusa pentru sprancene de la MUA am folosit-o exclusiv. Nu m-am mai atins de creioane de o luna si ceva. Chiar sunt foarte multumita de ea! 



One of my favorite BB Creams! Review HERE!
Una dintre BB Cream-urile mele preferate! Review AICI!



 I really enjoyed this MUA blusher, it's looks very natural and innocent on the cheeks. :X
Chiar imi place acest blush de la MUA, arata foarte natural si inocent pe obraji si chiar este pigmentat!:X



I love it because it looks so natural on the skin!:X It has become one of my favorite bronzers, that's for sure!
Iubesc acest bronzer deoarece arata foarte natural pe ten! A devenit unul dintre preferatele mele, asta e sigur!



This is new for me...I've been loving a toned down shade of lipstick this month! Usually I'm all about the reds and the vampy colors! :)) And because the NYX Soft Matte Lip Creams are like my new all time favorites, the one I loved was Istanbul, a gorgeous pinky shade!

Acesta este un lucru nou pentru mine in ultima perioada...am iubit rujuri mai cuminti si nu vesnicele mele rosuri, movuri si burgundy-uri!:)) Si pentru ca NYX Soft Matte Lip Creams sunt noile mele iubiri, cel spre care m-am indreptat a fost Istanbul, un roz foarte frumos si delicat!



I love this Sigma Buffer brush for applying my face powder. It's very big and dense and fluffy and I love it! Review HERE.

Ador pensula Sigma F45 pentru aplicarea pudrei de fata! Este foarte mare si densa si pufoasa si este perfecta pentru asa ceva! Review AICI!



This kabuki brush is a lot smaller than the Sigma F45, but, it's also very soft and I like to use it to tone down my bronzer or to apply my blush.

Aceasta pensula kabuki de la Cosmetic Style este mult mai micuta decat cea de la Sigma, insa la fel de moale si pufoasa!:X De obicei imi place sa o folosesc pentru a imi estompa bronzer-ul, dar si pentru aplicarea blush-ului.



OMG, now this is a revelation! I bought this "egg shaped" sponge (Beauty Blender dupe) for about $2 from ebay, and I've been loving it since it arrived. It gives an airbrushed, flawless and I love to use it to apply my liquid foundations. You have to try it!!!

OMG, buretelul asta in forma de ousor a fost o revelatie pentru mine! Nu mi-a placut sa folosesc bureti normali pana nu am incercat acest dupa pentru faimosul Beauty Blender (ebay - 2 dolari)! Trebuie inmuiat in apa inainte de folosire si stors bine. Dupa ce ati facut pasul asta buretele devine aproape de 2 ori mai mare, iar apa ajuta pentru ca acesta sa nu absoarba produsul. Ofera un finish airbrushed extraordinar!




Farmec nail polishes and treatments are always amazing! This is a romanian brand and unfortunately, you can only find them in Romania.

Ojele si tratmentele Farmec sunt intotdeauna minunate, asa ca era de asteptat sa-mi placa si aceasta baza fortifianta, pe care bineinteles, o folosesc ca baza inainte de a aplica lacul de unghii. Am incercat s-o port si singura si arata foarte frumos si asa. 



I don't know how I haven't notice this until now...but this Astor Fashion Studio nail polishes are scented!:)) For real! I've never seen that in a nail polish before. They have a sweet, strawberry like scent that lasts for a day on your nails after you apply it, even if you wash your hands a million times!:) And of course, I love this Barbie pink, it looks so pretty and girlie on my nails!:X

Nu stiu cum de nu am observat asta pana acum, insa ojele Astor Fashion Studio sunt parfumate!:)) Serios! Nu am mai intalnit pana acum asa ceva la o oja. Au o aroma dulce, ca de capsuni care rezista cam o zi de la aplicarea ojei, indiferent cat de des v-ati spala pe maini! Ce idee minunata!:X Si bineinteles, ador si nuanta aceasta, un roz Barbie care arata foarte cute si girlie pe unghii!



I never had a holographic nail polish before...so this one rocks my world! Just look at how pretty it looks! When I wear this, I am constantly looking at my nails!:)) NOTD coming soon, I promise!

Nu am mai avut pana acum o oja holografica, asa ca va puteti imagina cat de incantata sunt de ea! Cand o am pe unghii ma tot gasesc uitandu-ma la ele, in toate luminiile si din toate unghiurile posibile! Totusi, cel mai bine arata la lumina artificiala puternica, sau in lumina soarelui, atunci isi arata adevarata valoare! NOTD in curand!



Favorite TV Series:
American Horror Story, for sure! You just HAVE TO WATCH THIS, it's so amazing that I saw the two seasons in three days! And no, it's not as horror as you might think, but it's amazingly well done and I can't wait for the new season! I dare to say that this show is now in my top 3 best TV series ever!!!:X Just do me a favour and watch it, ok? And then please come back and tell me how much you love it too!:))

American Horror Story, de departe! Daca nu o faceti deja, TREBUIE SA IL VEDETI!!! Este atat de minunat incat am devorat cele doua sezone in 3 zile. Si nu, nu este atat de horror pe cat ati crede, daca v-ati uitat la Supernatural (primele sezoane), acesta o sa fie floare la ureche. Iar daca nu va plac povestile cu fantome, va recomand sezonul 2, care mi s-a parut si mai bun decat primul si nu are nicio legatura cu el. In fiecare sezon acest serial vine cu o noua poveste, care nu are nicio legatura cu cea din sezonul trecut. Mie imi place atat de mult, incat indraznesc sa-l plasez pe podium, in top 3 seriale preferate! Daca va apucati sa il urmariti, va rog sa veniti inapoi la aceasta postare si sa imi spuneti cata dreptate am avut si ce minunat este, ok?:)) :P



Favorite song?
I just can't get enough of Bedouin Soundclash - Brutal Hearts! Love, love, love it!




What were your favorite products this month?
Care au fost produsele voastre preferate in aceasta luna?






Kisses,

Share:

0 comentarii