Oriflame Haul - C3/2013


N-am facut de mult timp o comanda Oriflame, insa vazand in catalog noile creioane Lip Impact, care seamana cu faimoasele Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain. Cu ocazia asta am mai ales cateva lucrusoare de care clar nu aveam nevoie, evident!:)) Noi fetele pasionate de beauty suntem de neinteles!



Electric Red si Deep Berry sunt nuantele pe care le-am ales pentru creioanele Lip Impact. Acum, dupa ce le detin si dupa ce le-am incercat pot sa afirm ca nu au nicio treaba cu creioanele Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain, insa trebuie sa recunosc ca imi plac si acestea. Sunt extrem de intense, cremoase si stralucitoare! Si rezista binisor pe buze (aprox. 2-3 ore). Se intind foarte frumos si nu se aseaza in crapaturile buzelor, iar acesta este aspectul care imi place cel mai mult la ele, pentru ca eu obisnuiesc sa imi musc buzele cand sunt stresata sau concentrata si nu le am tot timpul in cea mai buna stare. 
Totusi, am si o problema in privinta lor. Sunt de plastic, insa nu se pot invarti. Practic, trebuie sa va chinuiti sa ascutiti partea de plastic. Merge, ce-i drept, insa dupa ce au fost ascutite arata foarte urat si neuniform. Doar ascutim plastic, nu? :| Sunt dezamagita, cei care au conceput acest creion-ruj chiar nu s-au gandit la asta??? Mi se pare stupid sa ascut plastic!
Pret: 16.99 lei (campania 3/2013)



Mi-am achizitionat si setul format din parfumul Divine si lotiunea de corp cu acelasi nume. Trebuie sa recunosc ca am o relatie love-hate cu acest parfum. In liceu pur si simplu nu-l suportam, iar zilele trecute, cand incercam sa ma hotarasc ce parfum sa iau mirosind mostrele, m-am indragostit de el. Acum, ca il am, din nou nu sunt impresionata. Nu zic ca nu imi place, insa nici nu ma da pe spate. Cine ma mai intelege?:))
Pret set: 56.99 lei (campania 3/2013)


Lotiunea pentru corp si maini Milk & Honey mi-o doresc de multi ani, insa nici eu nu stiu de ce nu am comandat-o pana acum. Este minunata, miroase foarte elegant si ma duce cu gandul la un produs luxos (desi e un produs chiar foarte accesibil). 
Pret: 14.99 (campania 3/2013)



Voi ce v-ati comandat in ultimul timp de la Oriflame?


P.S.: Romwe White Valentine’s Day Sale: 
Double Discount: Up to 70% OFF+ Extra 15% OFF $65 (Code: whitevalentine)
From 02/28/2013 to 03/05/2013
GO>> http://www.romwe.com/index.php?main_page=index&cPath=187&pp=3400


Kisses,

Share:

0 comentarii