Avon Haul - C4/2013


Hello!


N-am facut de mult timp o comanda Avon, cred ca au trecut vreo 5 campanii si deja imi era dor + ca vazusem multe produse noi interesante in catalog! Iata ce am comandat din catalogul 4:



Nu pot sa spun ca aveam nevoie de inca un BB Cream si nici nu  ma dau in vant prea tare dupa fondurile de ten si recunosc ca l-am cumparat mai mult din curiozitate si pentru a ii putea face un review pe blog. Spre surprinderea mea, e chiar misto! Dar mai multe am sa va spun in review, evident!:)
Pret: 22.99 lei (C4)


Eyelinerele Supershock sunt printre preferatele mele si nu am putut sa nu comand inca doua culori senzationale: Silver si Flash. Imi plac la nebunie ambele si arata superb pe pleoapa inferioara.
Pret: 10.99 lei (C4)


Am folosit deja acest produs de aproximativ 4 ori si ma declar indragostita! Miroase extraordinar si curata fata foarte frumos! Cu siguranta am sa il cumpar din nou, pentru ca imi place super mult! P.S.: Imi cer scuze ca am uitat sa-l adaug in poza de grup de mai sus!:))
Pret: 16 lei (C4)


Pilele cu mai multe fete sunt nelipsite din colectia mea de produse pentru unghii. Sunt foarte utile, iar la aceasta imi place in special forma, o tin foarte usor in mana si imi usureaza foarte mult munca.
Pret: 9 lei (C4)


Am comandat noua agenda pentru anul 2013 pentru ca mereu mi-am placut agendele de la Avon si chiar le-am folosit. Cea de anul trecut este agenda mea pentru blog si chiar o iubesc si o pretuiesc! ♥
Pret: 15 lei


Voi ce ati comandat de la Avon in campania 4?



Kisses,

Share:

0 comentarii