First Impressions: Vichy Liftactiv Serum 10 Eyes & Lashes | GIVEAWAY

Hello!


Iata ca s-a nimerit sa vorbesc 3 zile tot despre Vichy!:)) Nu e nimic premeditat, promit! Acest articol trebuia sa-l scriu de saptamana trecuta, insa din motive personale reusesc doar acum. Este vorba despre un alt nou produs de la Vichy, si anume Liftactiv Serum 10 Eyes & Lashes, produs pe care il testez de aproximativ 2 saptamani.



Acest produs, imbogatit cu apa termala Vichy, este primul serum anti-rid care are si rol de intarire al genelor. Este imbogatit cu ingrediente active ca: ramnoza, acid hialuronic, ceramide si iluminatori si isi propune sa indeplineasca un dublu rol: de actiune impotriva ridurilor si de fortifiere a genelor.


Eu l-am aplicat in fiecare seara (poate trebuia si dimineata insa nu am facut-o) si ca o prima impresie pot spune ca imi place. Este o crema usoara, usor sidefata, care intra foarte usor in piele daca nu aplicati prea mult produs. O singura pompita este suficienta pentru ambii ochi. Mie imi place sa o masez pe toata suprafata ochilor si pe gene prin miscari usoare, pentru a nu forta pielea din jurul ochilor.

In curand voi implini 25 de ani si trebuie sa recunosc ca imi este foarte frica de ridurile de expresie. Daca pana acum nu m-am tinut cu sfintenie de o crema pentru ochi, de acum inainte am intentia sa o fac, pentru ca prefer sa previn decat sa tratez.

Nu pot spune ca am vazut efectele cremei, deoarece consider ca acestea le voi vedea dupa o perioada mai lunga de timp ci nu dupa 2 saptamani. 


Swatch + ingrediente:

Stiu ca multe dintre voi vor fi alarmate de prezenta alcool-ului din compozitie, iar din acest motiv vreau sa va las explicatia oficiala a celor de la Vichy:  “Este necesara prezenta acestuia in formula pentru a compensa absenta parabenilor. Este un ingredient care are proprietati antimicrobiene. In plus, conform directorului de Comunicare stiintifica Vichy International, aceasta formula a fost testata sub control dermatologic si oftalmologic pe grupuri tinta incluzand persoane cu ten si ochi sensibili, precum si purtatori de lentile de contact” (via Beautybyjules)

Personal nu am avut vreo problema din acest punct de vedere cu produsul, nu mi-a iritat ochii, n-am avut nicio senzatie de arsura, iar procesul de aplicare il consider chiar placut deoarece crema intra repede in piele si nu imi ingrasa pielea deloc. 


Iar acum, vreau sa ofer sansa inca unei persoane de a incerca acest produs:
Lasati un comentariu pana pe 17 martie (ora 23:59) in care sa-mi spuneti de ce doriti sa incercati acest produs si in care sa imi lasati si o adresa de e-mail.
De asemenea, trebuie sa fiti follower prin GFC pentru a putea participa la acest concurs.



Succes!

Share:

0 comentarii