Vichy Normaderm Hyaluspot - cutia misterioasa a fost deschisa!


Astazi am primit cheita de la cutia misterioasa! In ea se afla noul produs Vichy Normaderm Hyaluspot, tratament impotriva cosurilor! Eu sunt entuziasmata, un produs de genul este mereu binevenit in rutina mea de ingrijiire!:)


Iata primele 10 fete care au ghicit ce se afla in interiorul cutiei:

1. Deea Andreea
2. Cristea Violeta Elena)
3. It's Friday Somewhere
4. Stefania Petcu
5. Bianca Roxana Anitei
6. Mihaela Ghelase
7. Chocolate
8. Edina Szur
9. Mimi mimi
10. Shadow_alley_cat.

Amalia Olteanu
Ioana B.
Doina Palade
Lestie


Felicitari!
Pentru ca unele dintre fete au castigat si pe alte bloguri, am decis sa sar peste ele pentru a da tuturor o sansa (bineinteles, nu am putut sa stau sa urmaresc toate blogurile, insa unde am observat ca se repeta numele am ales pe altcineva). 
Daca am adresele voastre am sa va contactez eu, iar daca nu, astept un e-mail de la voi cu datele de contact (andazelenca.blog@gmail.com sau andazelenca_blog@yahoo.com)


Kisses,

Share:

0 comentarii