Let's talk about smartphones!

*RO ONLY

In primul rand vreau sa-mi cer scuze pentru postarile atat de rare de pe blog din ultimul timp! Am avut o perioada in viata mea in care multe s-au schimbat. Am gasit un nou job care imi place foarte mult (in turism, cum imi doresc de cativa ani), am incheiat o relatie de aproape 6 ani si intre timp mi-am dat si disertatia. Se pare ca primavara aduce schimbarea...nu-i asa? Nu promit ca voi reveni la a posta zilnic (si poate nici macar la doua zile) nici luna aceasta, insa nu voi disparea de tot, asta e sigur!:) Bare with me, sa nu ma parasiti, pentru ca blogul acesta face parte din mine si implicit si voi, my lovely readers!

In alta ordine de idei, astazi vreau sa vorbim despre una dintre obsesiile mele, smartphone-urile!:)) Am decis ca pana de ziua mea (mai) sa imi cumpar unul nou deoarece al meu Samsung Galaxy Gio da semne de oboseala sau pur si simplu e depasit fata de modele noi care au aparut in ultima perioada pe piata. Vreau sa va arat principalii competitori si in acelasi timp vreau sa aud si parerea voastra. Voi pe care l-ati lua? Sau ce mi-ati recomanda? Tin sa mentionez ca nu sunt dispusa sa dau mai mult de 1000 lei pe telefon, deci degeaba imi recomandati S3, pentru ca desi mi-ar placea sa-l detin, nu o sa se intample!:)) De asemenea, imi doresc sa aiba display-ul maricel, de minim 4 inch.


LG Optimus L9

Samsung Galaxy S2

Samsung Galaxy S3 Mini

LG Optimus L7

Samsung Galaxy S Advance
Source: google images



Voi ce mi-ati recomanda / ce ati alege?



Kisses,

Share:

0 comentarii