Quick Review: Schwarzkopf Blonde Me Shine Magnifying Spray

"Ce blonda esti?
ESTI BLONDA NATURALA?
Accentueaza si imbogateste frumosul tau par blond natural cu o pata de culoare.
ESTI O BLONDA VOPSITA?
Hraneste si lumineaza tonul tau blond individual cu produsele specifice pentru ingrijire si styling.
ESTI PENTRU PRIMA DATA BLONDA?
Gaseste-ti culoarea care ti se potriveste perfect si pastreaz-o cu ajutorul BlondMe.
Schwarzkopf BlondMe Shine Magnifying este cel mai bun produs de stralucire pentru parul blond natural sau vopsit. Nuantele pe care parul tau le va reflecta te sunt intensificate la extrem."


   Testez acest produs de aproximativ o luna si jumatate si cred ca a venit momentul sa va povestesc cate ceva despre el. Este un spray destinat blondelor si desi eu nu sunt chiar blonda l-am ales, in ideea ca poate imi va deschide nuanta parului putin si il va face sa para mai sun-kissed. Din pacate pe parul meu nu a avut un asemenea efect, insa imi place foarte mult ca spray leave-in. Imi descalceste senzational parul si miroase extraordinar (nu stiu sa va zic a ce, ceva dulce + cocos), iar in ceea ce priveste efectul de stralucire intr-adevar isi face efectul, insa sa nu va imaginati ca mi se oglindeste cerul in par!:)) 

   Probabil si-ar fi facut mai bine efectul daca eram blonda sau daca macar mai aveam ombre, insa eu tot sunt multumita de el si probabil imi va ajunge pana cand imi voi deschide din nou parul la culoare, pentru ca nu mai rezist mult timp fara iubitul meu ombre!:)) 


Costa 70.29 lei si il puteti gasi AICI.



Care este produsul vostru leave-in preferat pentru par?



Kisses,

Share:

0 comentarii