February 2013 Favorites


Hello!


Imi cer scuze pentru lipsa de postari din ultimul timp, insa nu o mai lungesc, cred ca v-ati saturat sa tot zic asta! Luna aceasta am decis sa merg pe varianta prietenei mele Special Koko (sper sa nu se supere pe mine!) pentru ca nu am avut timp sa fac poze, dar totusi vreau sa va arat favoritele lunii. Pentru luna viitoare sper sa revin la postarile mele obisnuite cu favoritele lunii. Dar pana atunci, iata ce am folosit cu drag luna aceasta:



1. Jealousness Mascara; 2. Mario Badescu Healing Cream 3. Ebay Concealer Palette; 4. Guess Seductive I'm Yours; 5. Nyx Soft Matte Lip Cream - Monte Carlo; 6. MUA Undressed; 7. Romwe earrings; 8. OPI Tasmanian Devil Made Me Do It. 9. OPI Avojuice Hibiscus Blossom Hand Cream 10. Estee Lauder Double Wear Foundation.





What were your favorite products this month?
Care au fost produsele voastre preferate in aceasta luna?






Kisses,

Share:

0 comentarii