5 Minutes Office Hairstyle | Coafura pentru birou in 5 minute!


Stiati ca puteti obtine o coafura perfecta, fara prea mult efort, chiar la voi acasa? Numai eu stiu de cate ori m-am chinuit sa reproduc tutoriale de pe net, insa fara prea mult succes! Desi sunt pasionata de machiaj si de lucruri artistice, cand vine vorba de par, recunosc, nu sunt cea mai priceputa! Insa cum Special Koko m-a provocat sa realizez o coafura din modulul Nivea de ingrijire al parului si cum stiti ca eu nu refuz o provocare, am acceptat! Bineinteles, veti putea gasi acolo coafuri pentru toate gusturile si pentru toate ocaziile, fie ca trebuie sa mergeti la birou, la o petrecere sau in vacanta la mare!

Varianta pe care am ales-o eu face parte din seria coafurilor pentru birou si este extreeeem de simplu de realizat! Va promit ca nu va dura mai mult de 5 minute! Vreti sa stiti cum? :) Atunci va invit sa urmariti tutorialul de mai jos!


Mai departe, doresc sa o provoc si eu la randul meu pe Ioana Dumitrache sa ne realizeze o coafura simpla, dar wow! :)



Hugs,

Share:

0 comentarii