LOTD: Sunset Sky

Hey girls!

Revin cu primul meu Look of the day. Mi-a cam dat batai de cap aparatul de fotografiat, dar pana  la urma ceva ceva tot a iesit. Here it goes nothing...:)







 Produse cometice folosite:
- fond de ten L'oreal Accord Parfait True Match Minerals, nuanta Beige Eclat;
- corector Oriflame;
- primer Radiant;
- Nyx Pearl Mania - White pearl;
- creion pentru sprancene Nyx;
-  reion pt ochi Ada - folosit pe waterline;
- tus W7;
- rimel L'oreal Double Extend - Black;
- 120 eyeshadow palette;
- ruj Oriflame Silky Kiss - Antique Silk






Astept cu drag parerile voastre legate de acest look.


XOXO,
Anda.

Share:

15 comentarii

  1. Imi place mult look-ul :x:x! Ce bine iti ies pozele numai eu nu le nimeresc imi trebuie un aparat mai bun cred :)). Astept sa ne incanti cu multe alte look-uri :*

    ReplyDelete
  2. superb :X ador combinatia de culori :D felicitari! si e inspired by the sunset sky ceea ce-l face si mai super...si eu aveam o idee pe tema asta inspirata dintr-o poza proprie..poate o sa postez si eu peste cateva zile cand scap de sesiune :). oricum mi-ai luat-o inainte :D

    ReplyDelete
  3. Anda e foarte frumos :D si-ti sta foarte bine :X
    mie mi s-a cam pus pata pe mov;)) te prinde bine, si-mi place rujul. e mai frumos ca in revista, trebuie sa mi-l comand:))
    te pup

    ReplyDelete
  4. adyna - crede-ma, si eu ma lupt cu pozele...nu ies deloc cum vreau, pentru ca in realitate machiajul era mult mai intens.m-am chinuit eu sa reglez contrastul putin.
    in schimb cand am aparatul prietenului meu ies superb. O sa fie la mine vreo saptamana cred si o sa profit sa fac cat mai multe look-uri :D

    ReplyDelete
  5. aqua_shell - abia astept sa vad varianta ta :D

    ReplyDelete
  6. alexantza - mersi mult!:* si mie imi place cum arata movul la ochi. mi se pare ca arata bine si la ochii verzi si la albastrii si la caprui...:D
    iar rujul si eu il ador, trebuie sa mai imi iau si alte nuante. are o consistenta super. e asa usor,nici nu-l simti pe buze, dar foarte hidratant!:)

    ReplyDelete
  7. Asa asa profita :D da mai bine confisca-l :))

    ReplyDelete
  8. Ooooooaa, super fain! mai ales in a doua poza imi place cum arati. si rujul e divin, clar imi trebe si mie :))

    ReplyDelete
  9. ai gasit tus w7 in romania sa cumperi?daca da,pe unde? as aprecia mult daca mi-ai putea raspunde intr-un comentariu pe blogul meu.multumesc . O zi cat mai frumoasa

    ReplyDelete
  10. foarte foarte reusit machiajul :x ai combinat super culorile:)

    ReplyDelete