Brand Review: ELF (lip glosses)

Hello!

Astazi am sa va prezint produsele din categoria "lips".
Pe langa poza si swatch pe mana am facut si swatch cu ele pe buze,sa va dati seama mai bine de pigmentatia lor. Let's start!

Bare lips:




Luciu De Buze Super Glossy Spf 15



- imi place foarte mult ideea ca au protectie solara. E un lucru foarte important, in orice anotimp. 
- imi place si ca sunt putin lipicoase( nu foarte tare), lucrul acesta le face sa fie mai rezistente. Stiu ca la multe dintre voi nu va place faptul ca sunt lipicioase, dar pe mine nu ma deranjeaza absolut deloc. Chiar daca mi se lipeste parul de buze cand bate vantul :)))). 
- miros a struguri si sunt dulci la gust.

Mauve luxe
Cand l-am vazut prima oara in tubulet m-am speriat. Eu am comandat o nuanta ce se cheama Mauve si am crezut ca voi primi un mov dragut si finut!!! :)) Cand colo primesc un visiniu, care in tub parea foarte inchis. Ei bine, pe buze e divin....e preferatul meu dintre toate cele super glossy!



Malt shake
- una din cele mai pigmentate nuante. Este un maro deschis mat.



Juiced Berry
- e transparent pe buze. Are consistenta putin diferita fata de celelalte, parca este mai vascos.



Candlelight



Goddess 
- imi place mult mult. E un nude cu irizatii rozalii. Si e singurul de pe care mi s-a sters scrisul...nu stiu de ce :-??



Watermelon
- un peachy superb.


Ingrediente: Paraffinum Liquidum, Polybutene, Silica, Fragrance, Methylparaben, Propylparaben, Benzophenone-3, Ethylhexyl, Methoxycinnamate, Titanium Dioxide, Red No.7, Calcium Lake(CI 15850:1), Red No.6 Barium Lake (CI 15850:2), Red No.27 Aluminum Lake(CI 45410:2), Red No.40 Aluminum Lake(CI 16035), Blue No.1 Aluminum Lake(CI 42090:2), Iron Oxide(CI 77499).




Candy Shop Lip Tints


Miros delicios, culorile sunt foarte frumoase, si sunt fooarte mari - 11 grame! Imi pare rau ca nu am mai multe....;))

Melon Maythem



Berry pop
 - pare foarte inchisa culoarea in cutiuta, dar de fapt e foarte sheer.


Ingrediente:  Polyisobutene, Isooctyl Palmitate, Ceresine Wax, Microcrystalline Wax (Cera Microcristallina), Mica, Methylparaben, Propylparaben, Iron Oxides (CI 77491 , CI 77492 , CI 77499), Manganese Violet (CI 77742), Mica (CI 77019), Red No.6 Lake (CI 15850), Red No.7 Lake (CI 15850) , Red No.28 Lake (CI 45410), Blue No.1 Lake (CI 42090), Yellow No.5 Lake (CI 19140), Yellow No.6 Lake (CI 15985)



Luciu de buze cu efect de marire


Am doar o nuanta aici. Pe mine ma cam pisca partea alba, mai am lip plumpers, sunt obisnuita cu senzatia, dar asta ma pisca cam tare. Voi cum va impacati cu el?

Fire Coral

IngredienteSilica, Fragrance, Methylparaben, Propylparaben, Titanium Dioxide Yellow No. 10, Aluminum Lake (CI 47005), Yellow No.5, Aluminum Lake (CI 19140 ), Orange No.5 (CI 45370), Red No.27 Aluminum Lake(CI 45410:2), Iron Oxide(CI 77499).




Luciu de buze intens hidratant

La acestea cel mai mult imi place mirosul si consistenta. Miros a vanilie si sunt foaaaarte cremoase. Sunt si putin mentolate...foarte putin. Singura parte proasta atat la astea cat si la cele Hyper Shine e ca sunt foarte mici si se termina repede.

Bark - nici n-am cuvinte sa spun cat imi place nuanta asta. Cred ca se si vede ...:))


Baby lips - roz deschis,tot mat.



Ingrediente: Paraffinium Liquidum (Mineral Oil), Polyisobutene, Silica, Fragrance(Aroma), Methylparaben, Propylparaben, Titanium Dioxide(CI 77891), BHT, Iron Oxides (CI 77491 , CI 77492 , CI 77499), Manganese Violet (CI 77742), Mica (CI 77019), Red No.6 Lake (CI 15850), Red No.7 Lake (CI 15850), Red No.28 Lake (CI 45410), Blue No.1 Lake (CI 42090), Yellow No.5 Lake (CI 19140), Yellow No.6 Lake (CI 15985)



Si cum ieri am uitat ceva din categoria " eyes", postez acum:


Tus de ochi

Eu am nuanta Coffee - adica maroul si al meu e foarte ok. Am avut si negru si a fost super apos, nu mi-a placut. Asta chiar imi place.
Cred ca tusul asta e in functie de cum il nimeresti...daca ai noroc sa nimeresti unul bun atunci e bine, daca nu...asta e. ;))



Cam atat pentru ziua de azi.
Maine urmeaza categoria "unghii", so...stay tuned :)).

XOXO,
Anda.

Share:

15 comentarii

  1. am uitat sa specific...maine voi posta si produsele pentru fata,nu doar cele pentru unghii.

    ReplyDelete
  2. Nice review :*

    Eu nu suport luciul pe buze nu am idee de ce dar ma deranjeaza enorm de mult :( rar mai folosesc cate un balsam... deci nu ma pot pronunta la subiectul buze :D

    ReplyDelete
  3. ce frumoase sunt :X
    si toate nuantele te prind :)
    e clar, trebuie sa strang niste bani :))

    ReplyDelete
  4. cred ca ai cele mai bune review-uri de la elf de pe site-urile romanesti.

    ReplyDelete
  5. chiar arata foarte bine toate culorile acelea pe buzele tale!!
    si multumim mult pentru swatchuri si informatii! pure gold, baby! :)))

    ReplyDelete
  6. @ michellinne - o sa-ti placa :D

    ReplyDelete
  7. @ iunnia - multumesc din suflet. Am incercat sa le fac cat mai complete si cu cat mai multe informatii. Ma bucur extrem de mult ca aveti o parere buna despre ce am facut :)

    ReplyDelete
  8. @ the blue cat - cu placere :* sper sa va fie de ajutor cand cumparati de pe site.

    ReplyDelete
  9. Adyna, si eu exact la fel, foarte rar folosesc ruj si glossuri,insa balsam tot timpul. Ti-as recomanda sa incerci ELF cele la cutiuta, se simt ca un balsam daca pui putin. Eu am Berry Pop si Mocha Maniac, primul e mai jelly-fructat si al doilea mai cremos si se simte putin hidratant.

    Anda, cate din alea la tubulet ai! Mauve luxe iti sta super fain. Si Bark e tare frumos :D:D:D

    ReplyDelete
  10. Ale - da,initial alea imi placeau cel mai mult si le-am vrut pe toate...am scapat numai cateva culori :))) pana la urma am zis sa mai diversific si eu...;))
    si nu-mi pare rau, vad ca si celelalte sunt foarte faine. sunt chiar buni cei de la elf si la partea cu gloss-urile.

    ReplyDelete
  11. mie imi place goddess si watermelon
    de unde le-ai comandat? de pe site-ul romanesc sau uk?
    foarte bune swatch-uri - multumim chiar ca ajuta la alegerea produsului

    ReplyDelete
  12. Natty - cu drag!
    Sunt de pe site-ul romanesc comandate ;)

    ReplyDelete
  13. acum am citit primul post si m-am lamurit de unde le-ai comandat :)

    ReplyDelete
  14. peste tot numai elf, pana la urma o sa imi comand si eu ceva:))

    ReplyDelete