LOTD : Antique gold

Hey girls!

 Nu stiu cum v-ati petrecut voi ziua, dar eu am avut un "noroc"  azi...pe langa ca am avut de strabatut orasul in lung si in lat cu transportul in comun (pe caldura asta), am urcat in tramvaiul gresit fiind convinsa ca am vazut numarul 10 (cred ca aveam vedenii de la caldura). Normal ca mi-am dat seama doar cand a cotit in dreapta si nu inspre centru cum ma asteptam...deja ma panicasem....mda, se pare ca nu urcasem in 10 ci in altul...(eu cred totusi ca cineva a schimbat numerele intre timp asa ca prin magie ca doar eu am vazut bine, dom'le haha! ) Si cel mai trist e ca e a doua oara cand mi se intampla asta...sunt tare ametita lately...;))
 Anyway, apoi am stat o ora dupa alt tramvai care ar fi trebuit sa ma duca unde trebuia sa ajung de la inceput cu ala in care n-am urcat niciodata...si asa a stat Anda in soare, fara apa si fara bilet , ca bineinteles, nu era nici un magazin prin preajma....dar ce sa mai zic, mi-am facut-o cu mana mea!:)) Am ajuns intr-un final si la destinatie sa stiti...si m-am uitat de 3 ori in ce tramvai urc!:))
Si asa...ca o cireasa de pe tort, nici n-am avut net toata ziua...
Profit acuma pana nu pica iar, si va prezint look-ul de azi:








Produse cosmetice folosite:

Pentru ten:
Fond de ten mineral TANF ( The All Natural Face ) - nuanta Medium Beige Warmer;
Bronzer Yves Rocher.

Pentru buze:
Balsam de buze DM - Prinsessin Sternenzauber ( pentru copii ;)) - miroase delicios;
Round lipstick Nyx - Circe;
L'oreal Glam Shine Glamour Effect - nuanta nu o stiu.

Pentru ochi:
Primer - ELF;
Trusa 120 culori;
Elf duo eyeshadow - Olive;
Trusa Ga-de;
Eyeliner pot - Giordani Gold Oriflame;
Rimel L'oreal Double Extend.




Pentru sprancene:
Quad Avon - Sueded Nude (am folosit a 2-a si a patra nuanta)

Si dupa 7 ore a aratat asa:


Astept cereri pentru look-uri, propuneri si pareri!


XOXO,
Anda.

Share:

18 comentarii

  1. Superb Anda :x:x:x

    Si aparatul asta clar trebuie confiscat ca ies pozele prea bine cu el :))

    ReplyDelete
  2. Aqua shell - thanks!:*
    adyna - da da, trebuie furat...:))

    ReplyDelete
  3. foarte frumos! cum ti se pare fondul de ten tanf in ceea ce priveste gradul de acoperire, persistenta,se ingrasa tenul dupa mai multe ore? te intreb pt ca ma tenteaza si pe mine sa-mi iau. altceva de la tanf ai incercat? pup, G.

    ReplyDelete
  4. G - mi se pare super bun fondul de ten tanf. tocmai asta este avantajul, ca iti lasa tenul mai mat si nici nu mai ai nevoie de pudra.
    ca si rezistenta e la fel ca si cele lichide, doar ca aici ai inca un avantaj. il poti reaplica daca ti se pare tie ca s-a mai dus. si nici nu v-a arata incarcat.
    eu am ajuns sa ador fondurile de ten minerale, si le prefer in locul celor lichide.
    sper ca te-am ajutat cat de cat.

    ReplyDelete
  5. frumos machiajul :)... imi place auriul sidefat...
    despre patania cu tramvaiul... pot sa-ti spun ca nu esti singura :D

    ReplyDelete
  6. cris - multumesc! bine ai venit pe blogul meu!
    auriul e din trusa de 120 si e una din culorile mele preferate din ea :D
    sper sa nu se mai intample cu tramvaiul ca e tare enervant cand te trezesti ca o ia pe alt drum :))

    ReplyDelete
  7. caldura e de vina:))
    am dat vina si pe incalzirea globala azi, din cauza ei am picat examenul.. :))
    foarte frumos machiajul, iti sta bine ;)

    ReplyDelete
  8. alexantza - mersiii.
    da,clar caludra e de vina :D :))ma face sa am vedenii :D

    ReplyDelete
  9. mersi mult de raspuns. am de gand sa il incerc si eu :) legat de tramvai, am patit sa ma urc si eu intr-unul gresit, sa ma duc pana in ghencea, apoi cu 41, apoi metroul...si tot nu m-am invatat minte, caci in aceeasi zi am luat inca 1 gresit :)) si eram cu catelusa dupa mine, am innebunit amandoua de cald. in loc de un drum de 30min am facut vreo 2 ore. G

    ReplyDelete
  10. Love your eye makeup!!!! Great blog too.

    Come check out my fashion blog.

    www.Chanelcraves.com

    ReplyDelete
  11. G - clar, ni se trage de la caldura dupa cum ziceam...ne suceste mintile :)))

    ReplyDelete
  12. Chanel Craves -thank you so much and welcome to my blog,I hope you will visit often.
    Of course, i'll check out your blog. Kisses!

    ReplyDelete
  13. imi place mult cum a iesit si ti se potriveste foarte bine aceasta nuanta

    ReplyDelete
  14. buna! vreau sa stiu si eu de unde ai luat trusa cu cele 120 de nuante ca imi plac la nebunie nuantele... cat despre machiaj nu am ce spune decat ca e superb... te pricepi foarte bine si la unghii si la machiaj, imi place:)... sper sa mi poti raspunde:). mc anticipat

    ReplyDelete
  15. anda dutza - eu am luat-o de pe okazii, dar acum o gasesti si aici www.cosmetic-style.ro (e mai sigur decat pe okazii), sau o mai gasesti pe ebay.

    Multumesc!:*

    ReplyDelete