LOTD: Make-up for beginners

Hello girls!!!!

Astazi va prezint un machiaj foarte simplu si usor de facut. L-am facut dupa ce imi esuase un machiaj mai sofisticat si dupa ce ma demachiasem, pentru ca eram deja in intarziere, am ales ceva simplu si de efect.
Este un machiaj foarte bun pentru incepatoarele in domeniul asta, dar si pentru cele care patiti ca mine sau pur si simplu nu aveti timp de altceva. Garantez ca nu dureaza mai mult de 10 minute. :)






Produse folosite:

 Pentru fata:
- fond de ten Rimmel Stay Matte ( am uitat sa il pozez);
- pudra Avon Color Trend  - Translucent;
- Blush Elf - nuanta Coy.

Pentru ochi:
- pe pleoapa superioara am aplicat primer Elf, apoi creionul jumbo NYX, nuanta Iced Mocha, iar peste Ultra Pearl Mania Mocha, dupa care am blenduit foarte bine. Peste am aplicat tus W7;
- pe pleoapa inferioara am folosit un verde din trusa de 120 (cel numerotat cu 2). Peste am aplicat dermatograf negru Anew;
- Mascara Supershock Avon.

Pentru sprancene:
- Quad Avon - Sueded Nudes (nuanta 2+4).

Pentru buze:
- Ruj Silky Kiss Oriflame  - nuanta Berry Jaquard.

+ bonus!O poza cu unghiutele mele proaspat facute (de mine).Sper sa va placa.

Bineinteles, astept parerile/criticile/cererile voastre!

See u next time!

V-am pupat,
Anda.

Share:

24 comentarii

  1. yayyy in sfarsit unghiutze :X:X:X:X

    ReplyDelete
  2. Doamne...la make up te pricepi...la cercei te pricepi...la unghii te pricepi...la ce oare nu te pricepi? :)) super tare combinatia de culori la make up! o ador :)

    ReplyDelete
  3. Sandra - o sa pun si unghiute pe blog :)
    Aqua Shell - mersi mult!:*

    ReplyDelete
  4. Ti-ai pus singura unghiutele? Ai aparatura?:D

    ReplyDelete
  5. adyna - da, asta e "jobul" meu, mi-am facut un mini salon acasa. fac unghiute de 3 ani ;))

    ReplyDelete
  6. imi place mult blogul tau,esti foarte talentata:)multumim pt beauty tips`ul cu eyeliner`ul.te pup

    ReplyDelete
  7. blog-ul tau imi seamana extrem de mult cu al lui Special K... parca ai copiat tot de la ea, chiar si denumirile (ex: LOTD)

    ReplyDelete
  8. Andra - iti multumesc!Bine ai venit pe blogul meu. sper sa iti fiu de ajutor si pe viitor.:)

    ReplyDelete
  9. Anca - cred ca esti putin rautcacioasa. Normal ca trebuiau sa apara si pareri dinastea. Ce sa zic, imi pare rau ca tu crezi asta. Dar mie nu mi se pare ca as fi copiat ceva de la Special K. Denumirea LOTD inseamna look of the day si se foloseste foarte des pe blogurile de make-up. Asta nu inseamna ca am copiat de la ea.
    Eu o apreciez foarte tare pe Special K si imi place foarte mult ceea ce face, este un exemplu de urmat. Dar doar pentru ca am un blog nou in pe aceeasi tema (make-up) nu inseamna ca as copia-o. Adevaru-i ca nu poti multumi pe toata lumea... cred ca orice ai face pe un blog de gen poate fi considerat copiere din moment ce is atatea bloguri de make-up...

    ReplyDelete
  10. I love the eye shadow, really beautiful. I like how you mixed two colors in :). lovely

    ReplyDelete
  11. imi place combinatia...e foarte reusita si iti scoate ochii in evidenta;) keep up de good work:*
    aaaaaaa si mai faci si nite codite foarte tari:D
    bravo!

    ReplyDelete
  12. Anca-"blog-ul tau imi seamana extrem de mult cu al lui Special K... parca ai copiat tot de la ea, chiar si denumirile (ex: LOTD)"

    nu mi se pare ca blogul Andei seamana in vreun fel cu al lui Special K :)
    cat despre denumiri, uita-te si pe alte bloguri. cuvintele sunt aceleasi pentru orice om, si LOTD se foloseste pentru Look of the day, e logic sa fie folosit la postarile de acest gen.
    Singurul lucru asemanator cu ceea ce face Special K in machiaj, este dunga verde de pe pleoapa inferioara a Andei. Pentru ca suntem obisnuite sa o vedem pe Special K cu cate o "dunga de culoare", de obicei sau chiar mereu are o asemenea "dunga", care ii sta foarte bine, desigur :) Dar ea da exemplu, de aceea posteaza machiaje. Si alte fete pot folosi tehnica ei, chiar ea indeamna fetele sa-i incerce machiajele.
    In fine, Anda iti sta foarte bine, mie imi place mult ;) si "dungulita" verde face machiajul mai frumos, mai colorat :P

    ReplyDelete
  13. AlexandtzA - mersi :)
    Acuma na...ce sa zic, de aia am si postat comentariul.Asta e parerea ei, n-am ce face.
    Dungulita verde este inspirata de la Pixi2woo. La ea am vazut chestii de genul si de acolo m-am inspirat cu chestiile astea. O urmaresc de mult atat pe ea cat si alti guru de pe youtube. De la ele am invatat multe chestii pe care le stiu acum.
    Nu am de ce sa copiez un machiaj.Este abordarea mea, iar daca eu candva voi pune o pata de culoare undeva, nu inseamna ca am copiat pe cineva.
    Inveseleste un machiaj enorm si il scote din anonimat.
    Dar totusi nu cred ca asta e important. Atat machiajele mele cat si ale oricarei alte bloggerite cu siguranta au mai fost facute si de altcineva daca nu identic macar asemanator.
    Noi prezentam versiunea noastra cu stilul nostru si produsle pe care le detinem.

    ReplyDelete
  14. Fashion Rehab - thank you so much! And welocome...:D

    ReplyDelete
  15. Deea's Beauty - multumesc!
    si tu te machiezi superb. :D

    ReplyDelete
  16. imi place combinatia de maro cu verde la machiaj... iar unghiutele arata super, imi place rozul folosit si faptul ca nu sunt incarcate... in general, nu sunt amatoare de aplicatii pe unghii - le prefer pe cele uni, simple, dar in culori trasnite :)

    ReplyDelete
  17. Cris - mersi!si eu ador combinatia asta! si e asa de simplu de facut.
    la unghii si mie imi place cat mai simplu, asta in cazul in care le am cu gel( si le am mai tot timpul).Unghiile mele sunt foarte casante si nu le pot lasa sa creasca altfel. plus ca e foarte comod cu gel,n-ai treaba o luna :D
    am si eu perioade in care le las micute si fara gel ( acum mi-am pus dupa o pauza de 2 luni) si atunci folosesc tot felul de culori traznite!:D
    mi le creez eu chiar. acum vreo saptamana mi-am facut un turcoaz superb :D
    daca sunt lungi nu-mi place sa pun culori inchise sau tari pe ele....doar nuduri. :D

    ReplyDelete
  18. eu am facut codite, ti-am dat mail;))
    dupa ce termin sesiunea ma pun serios pe exersat:))
    si uitasem sa spun, foarte frumoase unghiutele :X

    ReplyDelete
  19. Alexantza - mi-au placut mult coditele, ti-am scris si pe mail. Bravo! Sa o ti tot asa. ;)

    ReplyDelete
  20. am vazut mailul, multumesc :)

    ReplyDelete
  21. foarte frumoase unghiile!si blogul tau imi place foarte mult!pupici:*

    ReplyDelete
  22. alinaa08 - multumesc!ma bucura tare mult ca-ti place blogul meu.

    ReplyDelete