How to: Apply liquid eyeliner + double wing

Hey girls!

Am facut un tutorial step by step cu felul in care aplic eu eyeliner lichid. Sper sa va ajute in cazul in care intampinati probleme la acest pas. Stiu ca la multe dintre voi va este frica ca va veti strica machiajul in momentul in care ati ajuns la aplicarea tusului pentru ca si eu am trecut prin asta. Si nu doar o data l-am si stricat, so don't worry...:)
Aceasta metoda mi s-a parut mie cea mai simpla. Nu va descurajati daca nu va iese din prima...cu multa practica si multa rabdare totul o sa iasa perfect!

Acesta este rezultatul final:

Let's start:

1. Pregatiti-va ochii cu fond de ten, pudra si apoi primer (pentru o rezistenta mai buna);
2. Cel mai important lucru este sa aplicati tusul in miscari scurte cat mai mici. Eu recomand un tus cu pensula normala deoarece este mult mai usor de aplicat, dar daca va descurcati mai bine cu cel tip carioca nu e nicio problema, e ok si asa.
3. Inepeti sa aplicati tusul de la mijloc spre exterior, nu invers!

4.Apoi mergeti spre interiorul ochiului, tot cu miscari scurte. In acest fel nu riscati sa faceti o linie gresita. Linia ar trebui sa se subtieze spre coltul interior al ochiului. 

5. Apoi desenati o dunga care ar trebui sa se indrepte spre capatul exterior al sprancenei. Nu intindeti pleoapa si nu trageti de piele, pentru ca linia sa aiba un unghi cat mai natural. Nu trebuie sa va faceti griji daca dunga nu arata inca perfect.

6. Umpleti spatiul pentru a forma codita.

7. Tananana! Simplu, nu?

8. Si daca nu aveti chef sa lasati totul asa de simplu, mai puteti adauga o codita si in partea de jos. Ca sa va fie mai  usor, puteti face puncte mici pe care sa le umpleti apoi. Sau chiar puteti lasa asa, sa fie mai funky :))

9. Apoi, umpleti golul si trageti o linie paralela cu cea de sus. Daca va place, o puteti face si putin mai in jos decat am facut-o eu.

10. Ca sa nu arate nenatural, am aplicat un creion argintiu.

11. Rimel si...gata! :)

Si o poza cu intregul look :

Am ales un ruj rosu-portocaliu (nuanta Femme de la NYX), iar tusul este de la Farmasi.
Per total e un look foarte simplu de facut, mai ales cand n-aveti timp sa va machiati (cum am patit eu azi). Chiar daca acum poate nu aveti asa de multa dexteritate si va ia mai mult timp sa faceti asta, cu timpul totul vi se va parea foarte usor! 
Bafta!


P.S: scuze pentru "monstruletul" de sub spranceana mea, se incapataneaza sa stea acolo de vreo 3 zile!

Astept cererile si propunerile voastre si bineinteles, parerile despre acest tutorial.



Va pup!

Weekend placut,
Anda

Share:

17 comentarii

  1. michelline - multumesc!:D daca perseverezi la un moment dat tot o sa resusesti.:)
    sa incerci si sa-mi arati ce a iesit. :)

    ReplyDelete
  2. foarte tare. eu cand fac codita dubla, fac ambele linii pe pleoape superioara, ca pe cea inferioara nu-mi rezista nimic :( nici macar waterproof :))

    ReplyDelete
  3. aqua_shell - intr-adevar, se poate face si asa. mie imi place in ambele feluri!:)

    ReplyDelete
  4. foarte frumos anda :)
    eu n-am facut niciodata codita dubla :P

    ReplyDelete
  5. Woow e superba :x eu in veci nu o sa ma descurc atat de bine cu tusul lichid... cred ca e cel mai mare dusman al meu :))

    ReplyDelete
  6. adyna - daca perseverezi, o sa reusesti :) iar cu timpul iti va fi tot mai usor. ;)

    ReplyDelete
  7. imi lasi si mie id-ul tau ?;;) am o groaza de intrebari sa-ti pun in cazul in care nu ai ceva impotriva , mi-ar place sa discutam avand in vedere ca ambele avem blogul cu tema make-up:) daca esti de acord lasa-mi id-ul tau printr-un comm la blogul meu :) ms :*

    ReplyDelete
  8. ce-mi place cum ai explicat. niciodata nu am reusit sa ma fac asa cum trebuie cu tus. tot timpul unul dintre ochi trebuia sa nu fie la fel ca celalalt:)) probabil ca trebuie practica cat mai multa ca sa iasa asa

    ReplyDelete
  9. iunnia - ma bucur ca iti place, asta am si incercat sa fac,sa explic cat mai bine.
    o sa vezi, cu timpul totul pare mai usor.
    si eu am intampinat toate problemele astea. imi era frica ca nu-mi ies la fel si de multe ori nici nu-mi ieseau si trebuia sa sterg tot. cu multa multa practica, m-am obisnuit. :)

    ReplyDelete
  10. Super! Dar eu n-am precizie cand vine vorba de machiaj.

    ReplyDelete
  11. Oana Roxana - Bine ai venit pe blogul meu! Cu timpul, daca exersezi, vei vedea ca va vi tot mai usor, iar precizia va fi tot mai mare! :*

    ReplyDelete
  12. mie nu imi iasa niciodata coditele egale .stanga vs dreapta :( va trebui sa mai incerc sau raman la creion care in caz extrem il smudge ;)

    ReplyDelete
  13. Adizzy - dupa cum am spus si mai sus, daca nu exersezi niciodata nu o sa iasa bine. Si eu am avut probleme, ca voi toate, dar cu timpul sa vedeti ce usor devine. :)
    Oricum, niciodata n-o sa iasa coditele 100% la fel, deci nu-ti fa grji. :P
    kiss!:*

    ReplyDelete
  14. Codita normala am invatat cat de cat sa fac, dar de-asta dubla nu stiam :D.
    Super tip!

    Thx Anda :*

    ReplyDelete
  15. Chatte - sper sa-ti fie de folos si sa vad la "Cum te-ai machiat azi?" un look cu codita dubla! :D
    te pup :*

    ReplyDelete