Brand Review: ELF (face & nails)

Hey girls!

Sorry ca revin cu acest post atat de tarziu! Am avut o zi mega ocupata... am avut si examen dar totul a decurs foooarte bine, am fost asa de happy, dupa care am facut o sesiune de shopping si m-am binedispus de tot! :)))))) Nu stiu daca voi aveti Fox unde locuiti, dar la noi sunt niste reduceri dubios de mari, de 80% si nici macar nu e sezon de reduceri...;))
Revenind la ale noastre, azi voi face review la produsele de fata de la Elf si la produsele pentru unghii.


Pudra bronzanta

Luminance - ador, ador si iar ador pudra asta. O folosesc si in obraji pentru highlight si pe pleaope cand vreau un look simplu si rapid. Aplic pudra pe pleoape, dau cu tus, cu rimel si am terminat povestea :).
De asemenea, merge si la ochi pentru highlight in colturile interne si sub spranceane, pentru mai multa luminozitate. Trebuie sa o aveti in colectia voastra de make-up :D


Sun kissed - la fel ca si la Luminance, si pe aceasta o folosesc si la ochi. Si pentru obraji, dintre cele trei asta e preferata mea. Da stralucire si o culoare peachy in obraz asa de naturala. :X Are si ceva sidef in ea, dar nu e deranjant.



Warm Tan - maro inchis, foarte bun pentru contur.
IngredienteTalc, Mica (CI 77019), Paraffinium Liquidum (Mineral Oil), Titanium Dioxide, Zinc Stearate, Kaolin, Petrolatum, Methylparaben, Propylparaben, Iron Oxides (CI 77491 , CI 77492 , CI 77499), Red No.27 Lake (CI 45410), Red No.7 Lake (CI 15850), Yellow No.5 Lake (CI 19140), Blue No.1 Lake (CI 42090), Ultramarines (CI 77007).




Fard de obraz


Shy - Un roz pal foaaarte finut si dragut,  cred ca acum vara nu s-ar vedea mare lucru dar iarna e perfect.





Coy - un movaliu mat foarte dragut.



Flushed - m-am dat o singura data cu el...si dupaia tot stergeam cu servetelul sa se mai duca :)). Mie mi se pare cam prea puternic...poate la ochi...puteti incerca, o sa incerc si eu.

IngredienteTalc, Mica, Paraffinium Liquidum (Mineral Oil), Zinc Stearate, Titanium Dioxide(CI 77891), Kaolin , Petrolatum Methylparaben, Propylparaben, Iron Oxides(CI 77491 , CI 77492 , CI 77499), Red No.6 Lake (CI 15850), Ultramarines (CI 77007).



Crema iluminatoare pentru fata - pometi,ochi ,buze


Citrus - imi place foarte mult, il folosesc ca highlight in obraz sau ca baza pentru fardul de pleoape.

IngredienteAqua (Water), Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Glyceryl Stearate, Stearate Acid, Paraffinium Liquidum (Mineral Oil), Glycerin, Carbomer, Tocopheryl Acetate, Triethanolamine, Disodium EDTA, Methylparaben, Propylparaben, Fragrance(Aroma), Diazolidinyl Urea, Iron Oxides (CI 77491 , CI 77492 , CI 77499), Manganese Violet (CI 77742), Mica (CI 77019), Red No.33 Lake (CI 17200), Blue No.1 (CI 42090), Yellow No.5 Lake (CI 19140), Titanium Dioxide (CI 77491), Red No.40 Lake (CI 16035).


Crema nuantatoare SPF 15


Tone 1 - e ok, daca sunteti la inceput in domeniul machiajului sau nu va place sa folositi fond de ten il recomand. Totusi, eu avand tenul mixt am impresia ca imi face fata dupa un timp sa luceasca, ceea ce nu ma incanta, deci il recomand mai mult fetelor cu ten uscat. 

IngredienteBenzophenone-3, Octyl Methoxycinnamate, Titanium Dioxide, Aqua(Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Kaolin, Titanium Dioxide, Talc, Mica, Octyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Synthetic Beeswax, Stearic Acid, Stearyl Alcohol, DEA-Cetyl, Phosphate, Propylene Glycol, Magnesium Aluminum, Silicate, Phenoxyethanol, Triethanolamine, Xanthan Gum, Methylparaben, Propylparaben, Ethylparaben, Fragrance(Aroma), Disodium EDTA, Iron Oxides(CI 77491 , CI 7492 , CI 77499).



Lacuri de unghii:
Mai am doua nuante + lacul transparent. Sunt nuantele ce mi-au placut cel mai mult de la ei. Am avut mai multe, dar am mai dat din ele pentru ca aveam deja nuante asemanatoare.


Mod mauve




Fuchsia




Clear


Pe langa cele pe care le detin eu, am mai primit niste poze cu niste swatch-uri si de la Adyna (mersi :* ):



Baton 3 in 1 - ochi, buze, fata 

Am avut si eu unul si pot sa spun ca are cam aceeasi intrebuintare ca si crema iluminatoare pentru fata.
Pink Lemonade



Toasted



Spotlight

Ingrediente: Ethylhexyl Palmitate, Ceresin Wax, Synthetic Beeswax, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2 , Microcrystalline Wax, Cetyl Alcohol, Methlyparaben, Microcrystalline Wax, Titanium Dioxide, Iron Oxides (CI 77491 , CI 77492 , CI 77499), Red No.27 Lake (CI 45410), Red No.40 Lake (CI 16035).


Duminica voi posta urmatorul review: pentru pensulele si accesoriile ELF!



Va doresc un weekend placut!

Kisses,
Anda.

Share:

13 comentarii

  1. Luminance e foarte faina, trebe sa-mi iau. Bine ca vad cum e blushul Flushed, ca ma batea gandul sa-mi iau.

    ReplyDelete
  2. eu am warm tan si e chiar buna pentru contur :) am si facial whip in nuanta liliac dar din pacate s-a dedublat in crema colorata si lichid sclipicios alb...oricat l-as scutura inainte sa-l deschid tot tasneste lichidul fara crema colorata :(

    ReplyDelete
  3. ale - ia-ti luminance, e un must! :))

    ReplyDelete
  4. aqua_shell - si eu patesc asa uneori, imi iese apa din el, dar nu e problematic. Intai scurg pe o hartie si apoi imi vine culoare din tubulet.

    ReplyDelete
  5. Ma bucur ca te-am putut ajuta si pentru orice ai nevoie sa-mi spui. :* Tare curioasa sunt in privinta pudrelor o sa le incerc si eu cand o sa am ocazia :D

    ReplyDelete
  6. Buna! Mi se pare mie sau pudrele/fardurile de obraz sunt putin cremoase? foarte utile swatch-urile, se vede chiar foarte; mi-era foarte frica sa fac comanda pt ca toata lumea a zis ca nu prea se potrivesc nuantele de pe site, dar acum... pazea portofel!:))

    ReplyDelete
  7. adyna - mersi inca o data!:) sa-ti iei pudrele ca sunt f faine.mai ales luminance si sun kissed

    ReplyDelete
  8. Aly - cu mare placere. asta a fost si ideea...cineva m-a acuzat ca as face reclama nedorita produselor...:(
    eu am vrut doar sa va ajut si ma bucur foarte mult ca spui ca ti-am fost de ajutor. pentru asta am facut swatch-urile.:D
    nu sunt angajata la ei si nu castig bani din asta!
    despre pudre nu pot sa zic ca ar fi cremoase,dar au o consistenta ok.

    ReplyDelete
  9. M-am ratacit si eu si ieri si azi in Fox :)) vaaai ce era acolo nu as mai fi iesit :D... am uitat sa precizez asta in ultimul mesaj pe care credeam ca nu am reusit sa-l trimit dar vad ca a aparut chiar de 2 ori :))

    ReplyDelete
  10. Pai am luat cateva maieute si un costum de baie care nu imi place :))

    ReplyDelete
  11. vreau sa imi comand un blush elf dar nu stiu daca sa aleg un blush propriu zis sau pudra aceea bronzanta. din cate am inteles, ambele sunt bune. imi poti spune te rog, printr-un comentariu pe blogul meu, ce gramaj are fiecare?

    ReplyDelete
  12. scuze, dar nu am gasit nicunde informatii despre gramaj.pe produse nu scrie si nici pe site nu am vazut.
    anyway - pudra bronzanta este mult mai mare. mie personal imi plac mai mult pudrele bronzante. depinde ce doresti tu. pudrele bronzante sunt toate sidefate si nu pot fi aplicate pe toata fata doar ca blush,dar sunt geniale.
    si blush-urile sunt frumoase, majoritatea au efect mat. iti recomand shy,coy sau glow.
    pupici. (ti-am scris si pe blogul tau)

    ReplyDelete