Brand Review: ELF (eyeshadows, false eyelashes & primer)

Hello girls!

La inceputul acestui an am avut norocul sa castig un concurs la ELF. Este vorba de cel care avea ca premiu produse de make-up pentru un an. 


Au fost trei premii: make-up pentru 12 luni, make-up pentru 6 luni si make-up pentru 3 luni. Ei bine,eu am fost cea care a castigat cel pentru 6 luni. Si cum am acum atatea produse Elf, m-am hotarat sa fac un mega review cu tot ce detin de la ei. Voi posta in fiecare zi in ordinea urmatoare: ochi, buze, fata, unghii si pensule & accesorii.

Astazi voi posta la categoria "ochi".
 Dupa cum probabil stiti deja, orice produs Elf costa 8 lei si le puteti gasi la adresa www.eyeslipsface.com.ro


Fard De Ochi Duo - Crema


Aceste farduri au fost laudate de foarte multa lume si intr-adevar sunt foarte frumoase, iar gama de culori este destul de larga. Eu personal le folosesc ca baza, sau in loc de tus, la culorile mai inchise. Ca fard, asa individuale, nu am incercat sa le folosesc, am impresia ca s-ar intinde, chiar si cu primer.


Olive: ambele culori sunt fara sclipici.


Sugar cookie - cineva spunea, pe Youtube parca, ca nuantele astea doua ar merge si pe buze. Cred ca ar merge intr-adevar, dar eu nu am incercat inca.



Coffee & Cream - nuanta deschisa e perfecta pentru highlight. De asemenea, am incercat sa o aplic si pe pleoapa inferioara si arata superb.


Eggplant - verdele are irizatii maronii,este superb.


Black licorice

Ingrediente (poate unele dintre voi tineti cont si de asta) : Isopropyl Palmitate, Paraffinium Liquidum (Mineral Oil), Petrolatum, Ceresin Wax, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Mica, Synthetic Beeswax, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Methylparaben, Propylparaben, BHT, Iron Oxides (CI 77491 , CI 77492 , CI 77499), Manganese Violet (CI 77742), Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891) Yellow No.5 Lake (CI 19140), Red No.40 Lake (CI 16035) Ultramarine Violet (CI 77077), Blue No.1 Lake (CI 42090).




Fard De Ochi Duo


Am ramas uimita de cat de pigmentate sunt aceste farduri. Pe langa asta sunt si foarte cremoase. Aspectul final este unul mat, desi unele au in ele sclipicel foarte marunt.

Mocha Swirl


Berry Mix


Butter Pecan


Olive

IngredienteTalc, Mica, Mineral Oil, Petolatum, Zinc Sterate, Kaolin, Methylparaben, Propylparaben. May Contain: Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxide (CI 77499), Yellow No. 5 Aluminum Lake (CI 19140:1), Manganese Violet (CI 77742), Red No. 7 Calcium Lake (CI 15850:0), Blue No. 1 Aluminum Lake (CI 42090:2).



Quad-urile

Pot sa zic ca sunt preferatele mele,impreuna cu fardurile duo. Culorile sunt asa frumoase, majoritatea atat de pigmentate...n-am decat cuvinte de lauda pentru ele.


Culori mate gasim doar la : Matte Mauve si Brownstone.
Am evitat sa comand : Etheral, Pretty 'n' Pink si Noveau Neutrals pentru ca am auzit ca n-ar fi pigmentate...
Poate daca una dintre voi aveti nuantele astea imi spune-ti si mie despre ele :)

Butternut


Brownstone ( il postez imediat dupa ca sa puteti vedea diferenta) - sunt mate si pot fi folosite si pentru sprancene.


Matte Mauve - de asemenea, mate.


Luxe


Hazy Hazel


Nymph Dreams


Silver lining

IngredienteTalc, Mica, Zinc Stearate, Kaolin, Paraffinium Liquidu(Mineral Oil), Petrolatum, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, MethylParaben, Propylparaben, Iron Oxides (CI 77491 , CI 77492 , CI 77499), Manganese Violet (CI 77742), Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), Yellow No.5 Lake (CI 19140), Red No.40 Lake (CI 16035), Ultramarine Violet (CI 77077), Blue No.1 Lake (CI 42090)


Rimel pentru gene & sprancene


Eu personal il folosesc zilnic, insa ambele parti le folosesc pentru sprancene. La gene mi se pare ca nu are nici un efect si in plus folosesc mereu rimel normal, dar pentru sprancene e foarte bun.

Ingrediente : Aqua(Water), PVP, Hydroxyethyl Cellulose, Polyacrylic Acid, PEG-8, Triethanolamine, Methylparaben, Propylparaben.


Gene False

 Imi plac super mult, arata natural, dar nu am apucat sa le folosesc inca. De altfel, nu am folosit niciodata gene false hi hi. Nu am incercat inca sa vad daca am lipici in tubuletele acelea pentru ca am deja lipici Lash Grip si nu o sa am nevoie de ele. Oricum, presimt ca sunt uscate.
Cele Dramatice mi se par mai degraba naturale, iar cele Naturale mi se par mai dramatice. :))
Voi ce parere aveti?

Dramatice:

Naturale:


Primer pentru fardul de pleoape


 Imi place, isi face treaba, iar pentru 8 lei isi merita toti banii. Un alt lucru care imi place este ca e skin tone si uniformizeaza culoarea pielii de pe pleoapa.


IngredienteCyclopentasiloxane, Octyl Palmitate, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone, Kaolin, Triacontanyl PVP, Propylene Carbonate, Titanium Dioxide, Barium Sulfate , Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Mica (CI 77019).


Cam atat detin din categoria "ochi". Sper sa va fie de ajutor pozele mele.
Culorile au iesit foarte realist, pozele sunt facute la lumina zilei.

Astept sa-mi spuneti parerea voastra, care este fardul vostru preferat, care va plac ,care nu va plac, etc :)


Va astept si maine pe blogul meu pentru categoria "buze".


XOXO,
Anda.

Share:

23 comentarii

  1. Imi place foarte mult initiativa ta. Dintre farduri, cel mai mult imi plac cele duo, iar acum ca am vazut si swatch-uri la ele, o sa le comand cu incredere.
    Astept cu nerabdare sa postezi din nou, voi urmari blogul tau zilnic, pentru ca imi place ce ai inceput si cred ca o sa am de vazut/citit lucruri interesante.
    Pupici

    ReplyDelete
  2. innebunesc :)))))
    imi vine sa le cumpar pe toate
    chiar daca stiu ca nu o sa le folosesc...arata frumos pe raft =)))

    ReplyDelete
  3. black pearl - mersi :*
    anonim - lol :)) stiu ce simti...

    ReplyDelete
  4. da anonim.... hahahah

    ReplyDelete
  5. Abia ai inceput blog-ul dar eu sunt hotarata sa te urmaresc de acum incolo :D. M-ai facut foarte curioasa in privinta fardurilor duo cred ca le voi incerca desi eu astept sa incerc ceva din gama studio asa cum stiu ca astepti si tu :D. :*:*

    ReplyDelete
  6. adyna,multumesc mult!
    sunt foarte foarte faine fardurile duo. ti le recomand cu drag!pupici

    ReplyDelete
  7. felicitari :p

    nu mai ai nevoie sa ti cumpere nimic de acum :))

    ReplyDelete
  8. mersi :P
    acum vreau gama studio!!!:))

    ReplyDelete
  9. felicitari pentru premiu. ce bine arata fardul crema. nu l-am incercat pana acum, daca zici ca se poate folosi si ca tus la culorile inchise trebuie neaparat sa imi iau.

    ReplyDelete
  10. foarte frumoase farduri ai, ma faci sa vreau si eu, mai ales daca spui ca sunt pigmentate.
    si fiindca zici ca e bun primerul o sa mi-l comand dupa ce-mi vin banutii, am nevoie de unul si la pretul asta e chiar ieftin :)
    sa le folosesti sanatoasa!
    PS: ai dreptate cu genele:)) arata invers

    ReplyDelete
  11. @ AlexantzA - da,intr-adevar primer mai ieftin ca asta nu poti gasi si unde mai pui ca e si bun :)
    eu mai am unul de la Radiant care costa 20 de lei - si ala e bun.Singura parte proasta e ca miroase cam neplacut(cel de la Radiant).
    Si consider ca primerul este esential intr-un machiaj,deci ia-l cu incredere :D pana mai e in stoc :))

    ReplyDelete
  12. Acum "se lucreaza" la el!:D
    In aprox 15 min il postez. :P

    ReplyDelete
  13. Ce frumos e verde-maroul de la Eggplant, tare faza cu irizatiile.

    Din quaduri, Brownstone chiar ziceam si eu pe blog ca simt ca ar fi bun de sprancene, si se pare ca asa e! Mai ales la persoanele care *tuse* isi tot schimba culoarea la par si trebe sa-si adapteze sprancenele.
    Nymph Dreams e tare tare frumos. Dar hm...vezi cum a facut asa niste 'pietricele'(bine, nu numai ala) ? :-s asta nu-mi place la quaduri, desi ai multe culori cu putini bani.

    ReplyDelete
  14. Ale - :))
    Intr-adevar nymph dreams a facut "pietricele" dinalea. Dar e singurul la care am patit asta :-??
    Oricum nu afecteaza cu nimic culoarea sau aplicarea :D

    ReplyDelete
  15. As vrea sa imi iau si eu farduri cu 4 culori dar nu pot sa ma hotarasc intre butternut si brownstone...ma poti ajuta te rog?:D tu ce parere ai despre aceste nuante?care iti place mai mult?

    ReplyDelete
  16. Anonim - Butternut sunt sidefate iar brownstone sunt mate.
    brownstone sunt bune si pt sprancene.
    Depinde ce urmaresti.Sunt mai usor de folosit Butternut, celelalte fiind mate sunt putin mai greu de folosit. Eu folosesc Brownstone aproape in fiecare zi pt sprancene!:D
    HTH! pup.

    ReplyDelete
  17. si eu vreau sa le iau pe alea cremoase:x

    ReplyDelete
  18. imi spui si mie cum le folosesti pe cele crema? nu ti se strang in pliul pleoapei?:D

    ReplyDelete
  19. Stefi - eu le folosesc ca baza de obicei, dupa primer, pentru intensificarea culori (si sa se prinda mai bine).

    ReplyDelete
  20. buna anda:) am si eu o intrebare . dintre cele 2 farduri duo Butter pecan si Moca swirl...care are nuanta de maro mai deschisa? bafta in tot ce faci:).foarte tare blogul:*

    ReplyDelete
  21. Anonim - in butter pecan e un maro mai deschis.
    Cel din mocha swirl nu e chiar maro, are tente movulii!:*

    ReplyDelete
  22. Ah, si iti multumesc mult. Sper sa mai revii!

    ReplyDelete