Review: Britney Spears - Fantasy & quick LOTD

 Astazi va prezint un parfum care-mi place tare mult in ultima vreme si care a intrat in top 10 by Anda :). Este vorba de  BRITNEY SPEARS - FANTASY.


Daca mi-ar fi zis cineva cand eram in clasa a 8-a ca voi detine un parfum semnat de Britney as fi fost in extaz! :)) Eram cea mai mare fana...(acum nu mai sunt)...
Fantasy este cel de-al doilea parfum al lui Britney si a fost lansat in anul 2005.
Se pare ca sticluta ar fi impodibita cu cristale Swarowski , ceea ce mie nu-mi prea vine sa cred, dar cert e ca arata frumos, e asa...girlish.
Este un parfum floral-fructat-gurmand si sincer n-as fi crezut ca s-ar putea sa-mi placa vreodata un parfum de genul asta(de obicei nu ma incanta parfumurile fructate), dar imi place foarte mult. Este un miros ca de acadele. :D
Este fabricat Elizabeth Arden  Fragrances si asta claaar este un plus de la mine (majoritatea parfumurilor "cu miros de vedeta" sunt facute de Coty).
Este un parfum potrivit atat pentru zi cat si pentru seara si rezista foooooaaaarte mult, deci nu trebuie sa va faceti griji cu reaplicarea lui de-a lungul zilei/noptii.

Sunt foarte incantata si de lotiunea de corp, care de asemenea, este foarte persistenta. 
As zice ca acest parfum este mai degraba potrivit iarna, dar eu nu prea tin cont de chestiile astea. Il folosesc cu drag si acum, vara.

Creatorul parfumului este James Krivda.

TOP NOTES:
kiwi, red litchi

MIDDLE NOTES:
white chocolate, jasmine, orchid

BASE NOTES:
musk, orris root, woodsy notes.

Pret: in jur de 150 lei/100 ml

As fi tare curioasa sa incerc si celelalte arome semnate de Britney Spears, mai exact Curious si Belive.
Astept pareri atat despre ele daca cumva le stiti, cat si despre Fantasy. :)


And the quick LOTD despre care ziceam.
As spune ca este un Natural Pin-up.

Produse folosite:

- fond de ten Mac - Studio Fix ( mostra primita de la Adyna :D );
- pudra Avon Color Trend;
- primer Radiant;
- eyeliner lichid Farmasi;
- gene false Elf, aspect Natural;
- lip gloss L'oreal  6H ( my favorite);
- mascara Avon - Super Curlacious;


Astept parerile si propunerile voastre.
Hugs and kisses,
Anda.

Share:

24 comentarii

  1. Nu-ti mai place ca nu mai ai de cine :)) Britney nu mai putem zice ca are cariera. Si mie imi placea.
    Ce dragut stii tu infos despre ce case de parfumuri fac parfumuri de vedeta + creatorul. ^^ Si atunci ea ce contributie a avut :)) ?

    Si lookul imi place, natural dar conturat. ( daca are sens) Si eu am gene naturale ELF si nu asa arata :-?

    ReplyDelete
  2. Ale (Pearly Peach) - cam asa e!!:))
    nu stiu ce contributie o fi avut, ma gandesc ca au ales impreuna sau si-a dat si ea cu parerea. sau poate niciuna si si-o fi pus doar numele pe el. cert e ca mie imi place :D
    cat despre gene...pai cum? arata altfel? :-??

    ReplyDelete
  3. Esti multumita de tusul de la Farmasi?
    M-ai facut curioasa cu acest parfum :)

    ReplyDelete
  4. Iulia - este foarte fain tusul de la Farmasi. Eu sunt multumita de el. Au atat cu pensula normala (asa am eu) cat si cu pensula stil carioca. Cantitatea e destul de mare,iar pretul f mic - 6 lei.
    Singurul minus ar fi ca este mat mat cand se usuca.

    ReplyDelete
  5. Am citit atatea review-uri bune despre parfumul asta incat ma tenteaza sa-l incerc dar nu stiu pe unde se gaseste: in supermarket sau in parfumerii gen sephora?
    si pretul mi se pare bun!
    Tu de unde l-ai luat?

    ReplyDelete
  6. Elizabeth Arden, droppin' the big names:)
    Daca era spicy/fresh cred ca mi-ar fi placut si mie!
    Btw: awesome look!

    ReplyDelete
  7. natty - eu l-am primit. :)
    dar il poti gasi pe esentedelux.ro
    doar 145 lei pt 100 ml. al meu e de 50 ml.
    uite aici link:
    http://parfum.esentedelux.ro/index.php?l=search_list&s[search]=britney+spears&s[title]=Y&s[short_desc]=Y&s[full_desc]=Y&s[sku]=Y&s[match]=all&s[cid]=0
    am inteles ca e safe site-ul.

    ReplyDelete
  8. nookie - mersi!:*
    da,fantasy e dulce.
    curious cica e floral. poate e fain si ala. :)

    ReplyDelete
  9. well, despre parfumurile lui brit nu stiu ce sa zic ptr ca nu le-am incercat pana acum... urmatoarea data cand ajung pe la parfumerie i'll sniff them :)
    frumos machiajul...nu stiam ca se cheama Natural Pin-up... but looks good :)

    ReplyDelete
  10. cris - denumirea am inventat-o eu ca n-am stiut cum sa-i spun!:))))
    la noi in timisoara nu sunt pafumurile lui brit in magazine si nu le pot mirosi si pe celelalte din pacate :(

    ReplyDelete
  11. ¿noʎ ǝɹɐ ʍoɥ ¡oןןǝɥ

    you have a nice blog my friend ^^!
    if you got time, please visit mine.

    ReplyDelete
  12. L'Arc-en-Ciel - welcome to my blog! and thank you!

    ReplyDelete
  13. Imi place mult look-ul cateodata cele simple sunt cele mai de efect :x

    ReplyDelete
  14. Multumesc de raspuns si de link Anda - nu am prea multa incredere in site-urile romanesti (tocmai am comandat de pe elf.ro - in urma review-urilor tale :)- si mi-au gresit comanda) dar oricum vroiam sa il si miros ca de pe net mai bine il iau de pe strawberry sau de pe fragrance direct.

    ReplyDelete
  15. natty - cam asa este.nu toate sunt de incredere,mai ales la parfumuri (sa ocoliti aoro.ro).
    in legatura cu elf, trimite-le un e-mail si anunta-i ca au gresit comanda.spune-le ce ti-au pus gresit in comanda si iti vor trimite produsul care trebuia(am vazut ca li s-a mai intamplat asta si altor fete si asa au facut,dar nu garantez). in orice caz, incearca, sunt foarte ok in privinta asta.

    ReplyDelete
  16. tie iti iese perfecta mereu codita...nu`i corect:)te pup

    ReplyDelete
  17. andra - :))) mersi. pupici!!!

    ReplyDelete
  18. hey :) pot eu sa iti raspund la intrebare : eu am Curious , care miroase ok, dulce, e de vara. Cred ca il am de cand a aparut :)) l`am redescoperit acum in colectia mea de parfumuri :)) m`am dat azi dimineata si inca mai se simte parfumul !!! Si am mai avut si celalalt "Curious In Control" parca, dar ala nu mi`a placut, nici nu persista, si l`am dat.

    ReplyDelete
  19. iguanitza - bine ai venit pe blog!:D ma faci si mai curioasa acum cu parfumul. ;))
    mi-e ciuda ca nu am unde sa le miros sa vad cum sunt toate...

    ReplyDelete
  20. Eu am Aquolina Pink Sugar, de la Sephore din Us si toata lumea spune ca Britney Fantasy si Aqoulina miros identic, am incercat dar..aquolina este mult mai dulce ca fantasy. As vrea sa comand 2 parfumuri online, sti vreun site de incredere cu parfumuri?
    ast rsp pe blog te rog,

    xoxo

    ReplyDelete
  21. @ALEXA-ALEXANDRA - am auzit ca esentedelux.ro ar fi de incredere, dar eu nu am comandat inca de acolo.
    Am auzit numai lucruri bune despre site totusi...

    ReplyDelete
  22. Hey! Eu am believe si , desi nu ma pricep la descris mirosuri, asta miroase bine de tot si persista foarte mult. Nu o singura data am primit complimente cand l-am purtat.

    ReplyDelete
  23. Tzooooontz - te-am recunoscut dintr-o mie, chiar si din poza aia micuta. :))
    Ma tenteaza rau sa-mi iau si Belive. :)
    Te pup!:*

    ReplyDelete