Brand Review: ELF (makeup brushes & accesories)

Heeello girls!

Sper ca ati avut un weekend frumos si ca nu v-ati topit prea tare de la caldura asta...
Revin cu ultimul review ELF din serie, cu intarziere, stiu...l-am promis duminca si deja e luni...dar mai bine mai tarziu decat niciodata, nu?:)
Let's start!
...
..
.
Pensula pentru corector - este foarte micuta, eu nu o folosesc pentru corector, ci pentru eyeliner sau pentru aplicarea fardului pe pleoapa de jos.

Pensula pentru fata - este suuuuper pufoasa si deasa. E perfecta pentru pudra,eu o folosesc strict pentru asta.

Pensula aplicare fard linia ochiului - la fel ca si pensula pentru corector, o folosesc ori la eyeliner, ori la aplicarea fardului pe linia ochiului (dupa cum scrie si in denumire).

Pensula aplicare fard de ochi - una din preferatele mele. Este perfecta pentru aplicarea fardului pe pleoapa. O recomand oricui, e indispensabila. Ma gandesc chiar ca ar trebui sa am mai multe...;))

Pensula pentru fond de ten - desi e putin cam subtirica, e ok, isi face treaba bine, nu ma plang! E prima mea pensula pentru fdt si chiar am folosit-o mult...


Comparatie:
- pensula fdt ELF - pensula fdt ELF Studio
- pensula fdt ELF - pensula fdt Sephora
* poze primite de la Adyna.


Pensula mixta - o folosesc zilnic pentru blush si e preferata mea pentru asa ceva. Am mai multe dar parca tot cu asta am cea mai mare precizie.

Pensula defyning eye - o folosesc pentru coltul interior al ochiului sau pentru highlight. 

Pensula blending - la fel, indispensabila...i love it!

Pensula pentru buze - nici asta nu o folosesc la buze...e moale si pufoasa,o folosesc in coltul interior al ochiului sau in pliul pleoapelor uneori.


Eyebrow comb and brush 


Shine Eraser - imi plac foarte mult, chiar isi fac treaba. Sunt la al doilea pachetel. :)



Cleste pentru intors genele : e de foarte buna calitate, iar pentru cat costa...clar il recomand.


Oglinda - draguta, nothing to special.


Sabloane pentru sprancene (poza primita de la Adyna) - m-am gandit sa le pun si pe astea, sa va faceti o idee, eu personal nu folosesc. :)

 Mai am si bureteii pentru fond de ten, carora nu le-am mai facut poza pentru ca majoritatea sunt folositi, si chiar daca ii spal nu iese culoarea de tot din ei. 
Per total vreau sa spun ca pensulele sunt foarte bune pentru pretul care il au. Nu veti mai gasi niciunde pensule la 8 lei, care sa fie atat de bune si sa mai fie si din par natural (unele dintre ele), so...eu chiar le recomand!

Aici se incheie "mega" review-ul meu ELF.
Sper ca v-am putut fi de ajutor :)



Va pup,
Anda

Share:

9 comentarii

  1. Imi cam fac si mie cu ochiul pensulele de blush si cea mare pentru pudra dar nu stiu daca sa le incerc mi se par un pic cam ieftine si in poza arata ciudat parca sunt dure.... Sunt moi si pufoase? :)) Cat de rau naparlesc?:D

    P.S. Pozele facute de mine sunt jalnice :((

    ReplyDelete
  2. nu sunt dure,sunt foarte ok...dar nici cele mai moi nu sunt. per total merita...

    ReplyDelete
  3. adyna - nu sunt deloc jalnice pozele,sunt chiar ok. se si vede bine, nu stiu de ce zici asta :D

    michelline - eu uit tot timpul sa folosesc clestisorul ala...bine,am si noroc, am genele curbate de la natura (doamne ajuta :)) )

    ReplyDelete
  4. Mi-am dat si eu comanda de vreo doua pensule de la e.l.f., probabil le voi primi saptamana viitoare. Am citit cam pe toate blogurile de make-up despre ele, si am zis sa incep sa-mi achizitionez.
    Daca as fi vazut dinainte postarea asta, mi-as fi luat mai multe, mai ales ca spui ca cele pentru buze pot fi folosite si in alte scopuri. :P
    Eh, data viitoare. :)

    ReplyDelete
  5. Annemarie - o sa ti le placa! da, eu cea pentru buze o folosesc pt ochi. poate fi folosita ca o small precision brush. e f moale,nu e rigida, ca o pensula normala de buze.

    ReplyDelete
  6. Mi-am dat si eu comanda de 4 pensule de la Elf si sper sa imi trimita unele bune( din cate am inteles nu sunt toate la fel). Imi poti spune, te rog daca pensula pentru fata( cea mare) poate fi folosita si pentru blush?
    Merci mult!

    ReplyDelete
  7. maddailade - ale mele toate au fost in stare exceptionala, de cate ori am cumparat, nu ma pot plange. :)

    Nu prea merge pentru blush, adica te-ai putea descurca cu greeeeeu cu ea daca chiar vrei, dar e imensa. :)

    ReplyDelete
  8. Astazi a venit comanda si sunt tare multumita de pensule! Sunt tare moi si de cea pentru fata m-am indragostit desi nu am folosit-o inca. ( Sunt primele mele pensule si sunt destul de entuziasmata) Intradevar cea pentru pudra este cam mare asa ca probabil o sa o comand si pe cea pentru blush.:D
    :*

    ReplyDelete
  9. maddailade - ma bucur ca iti plac. Eu o folosesc pe cea pentru blush zilnic de cand o am. E preferata mea pentru asa ceva. :D

    ReplyDelete