Review Avon: Leave-in Treatment With Lotus Shield Technology

Hey girls!

In urma voturilor voastre, am vazut ca ati fi interesate sa fac review-uri la produsele Avon, iar eu cum ma supun dorintelor voastre am si pus in aplicare ideea! :) Astazi voi face review la noul tratament leave-in cu tehnologia Lotus Shiled.


Ce promite sa faca?
  • netezeste imediat parul rebel;
  • lasa parul matasos la atingere si usor de aranjat pana la 3 zile;
  • pastreaza coafura intacta indiferent de vreme;
  • ofera parului un aspect mai sanatos, fara a-l ingreuna.
"Tehnologia exclusiva Avon Lotus Shield ce sta la baza produsului respinge umiditatea si pastreaza parul mai hidratat ca oricand. Parul devine incredibil de ascultator si de pretios la atingere."

"Tehnologia Lotus Shield - inspirata de proprietatile de respingere a apei ale frunzei Lotus formeaza o bariera delicata pentru a bloca umiditatea si a preveni astfel distrugerea coafurii."
Produsul costa:
- 13 lei in catalogul actual la comandarea de produse Advanced Techniques in valoare de 17,98 lei.
- 19.99 lei la pret standard.
Cantitate: 60 ml.

Asa a venit ambalat, lucru care mi s-a parut foarte dragut:


Parerea mea despre produs:

PRO:
- miroase foarte frumos, iar mirosul ramane in par pentru o lunga perioada de timp.
- chiar face ceea ce promite, coafura rezista mai bine de la el si ceea ce am observat e ca ajuta parul sa ti se onduleze mai repede (probabil e bun si pentru intins cu placa, dar eu nu mi-am intins parul de mult timp).
- intr-adevar face parul mai matasos si il descalceste, eu am parul foarte lung deja si mi se incalceste ingrozitor uneori.
- iti da impresia ca ai parul mai "usor".

CONTRA:
- cantitatea prea mica (60 ml);
- pretul putin cam ridicat pentru cantitatea respectiva.

Per total pot sa spun ca este un produs bun, mie mi-a placut foarte mult si il recomand. Ma incanta ideea de protectie impotriva umiditatii. Inca nu am avut ocazia sa ies cu parul intins cand e vreme ploioasa, dar sunt tare curioasa daca ajuta. :D

P.S.1 : Am facut swatch-urile promise la postul "Random Questions + Mini Haul". Go and check it out! :)
P.S.2: O alta melodie de pe noul albul al Aliciei Keys pe care o ador. Enjoy:

Hugs and kisses,
Anda

Share:

18 comentarii

  1. eu am cumparat o singura data de la Avon ceara lichida-spray si de atunci nici nu am mai avut"curajul"sa ma uit in catalog la capitolul asta..in schimb,sunt fidela unui blush piersica:X:X:Xsi a catorva rujuri turbate;))kisssses

    ReplyDelete
  2. Raluka Afronie - Ceara spray nu am avut niciodata curajul sa o cumpar :))
    in schimb din gama veche am fost f multumita de spray-ul pt protectie termica.
    Iar samponul si balsamul erau ok. Le-am folosit de f multe ori.
    Acum au schimbat toata gama.
    Cred ca stiu de care blush piersica zici (cel rotund nu? ce are si "firicele" maro prin el nu? mi-l doresc foarte tare, o sa mi-l iau curand. :)

    ReplyDelete
  3. OFF TOPIC - Anda, am vazut pe Aoro parfumul despre care spuneai ca-ti place mult si crezi ca nu se mai fabrica - Salvador Dali Laguna - http://www.aoro.ro/salvador-dali/salvador-dali-laguna-100-ml-eau-de-toilette/

    ReplyDelete
  4. clarra - mersi de informatie. :)
    laguna pe care il am acum e tot de pe aoro tot la 100 ml si tot atat a costat. l-am primit cadoul de paste.
    problema e ca eu nu sunt sigura nici in ziua de azi ca ar fi original.
    anyway, si daca e copie e copie dinaia buna ca tine toata ziua :-??
    tu ai vreun parfum de pe aoro?
    cred ca si la ei e cum nimeresti pt ca sunt convinsa ca au si fake-uri si originale.

    ReplyDelete
  5. N-am luat nimic de pe Aoro, dar din cate am auzit intr-adevar sunt amestecate fake-uri cu originale.
    Dar sa stii ca eu am avut la un moment dat un fake Armani Code si a fost la fel de bun ca si originalul (aceleasi tipuri de note, aceeasi persistenta). Daca nu-mi spunea cel care mi l-a vandut ca e fake, as fi jurat cu mana pe inima ca e original ;)

    ReplyDelete
  6. clarra - acuma o fi fake, o fi original, e bun asa cum e, macar il am. dar cert este ca nu voi mai cumpara vreodata de pe aoro. n-as mai avea curaj.

    ReplyDelete
  7. Mie imi place de la Avon serul pentru varfuri. Aplicat regulat e foarte ok .

    ReplyDelete
  8. @ deedee - Hello! :D
    si eu l-am avut ala dar nu m-a fascinat. pana acum tratamentul asta "e cel mai cel" pt mine de la Avon. :)

    ReplyDelete
  9. Andaaaaaaaa te asteapta o provocare pe blogul meu!
    Sper sa iti faca placere:D
    :*

    ReplyDelete
  10. si eu am avut mostra si mi-a placut. si intr-adevar, miroase superb :X

    ReplyDelete
  11. AlexantzA - si mie imi place mult tratamentul asta :)

    ReplyDelete
  12. Am si eu acest tratament! intr-adevar are putini ml dar este foarte concentrat. O data am aplicat cam mult si mi-a dat senzatiade ingrasare. Concluzie aplicati doar la varfuri!

    ReplyDelete
  13. n-am incercat produsul asta... defapt n-am mai pus mana pe un catalog avon de ceva timp ;))
    60 ml e o cantitate cam micuta totusi la pretul asta... dar poate daca se gandesc sa faca vreo reducere ceva... il incerc si eu :D
    acum am gliss-ul de la schwar... ceva.... cum ii zice la firma aia :))
    si bineinteles ... melodia aliciei e superba :)

    ReplyDelete
  14. Cris - vezi ca in catalogul actual este mostra. Poate faci rost de la cineva :)
    si produsele gliss sunt f bune, imi plac mult!

    ReplyDelete
  15. Elena - eu de obicei pun numai la varfuri orice tratament pt ca am parul gras. Intr-adevar tb avut grija :)

    ReplyDelete
  16. Este uleios? :) Vreau ceva uleios sa-l pot aplica pe varfuri, dar asta imi surade ptr ca am ceva probleme si cu frizzy big hair. Decisions decisions...

    ReplyDelete
  17. Anca - nu, nu este uleios, e un fel de lotiune. Mie imi place mult. :*

    ReplyDelete