Look of the day

Big news! Am scapat! In sfarsit sunt si eu in vacanta...cat am asteptat momentul asta...:)

Look-ul acesta l-am facut de ceva timp, in perioada cu licenta. Cred ca e singurul machiaj ce l-am facut in perioada aia :))) mda...
M-am chinuit putin sa imi aduc aminte ce produse am folosit, sper ca n-am uitat nimic.




Am folosit:

Pentru fata:
  • Fond de ten mineral Avon (Nude);
  • Bronzer Yves Rocher.
Pentru buze:
  • Rimmel 1000 kisses stay on lipstick - Soft matte - Scarlett;
Pentru ochi:
  • Fard mono Avon - Olive;
  • Trusa 120 culori;
  • Tus negru W7;
  • Tus auriu Avon;
  • Mascara Super Curlacious Avon.




Sper sa va placa, nu e cine stie ce, dar promit ca voi reveni in forta cu look-uri mai interesante.


Va las ca bonus o melodie care e my obsession in ultima perioada!:X
I just love Alicia Keys!


Pupici!
Anda.

Share:

13 comentarii

  1. Imi place mult machiajul ochilor, imi place si culoarea buzelor, dar nu prea imi plac impreuna... dupa criteriile mele fardul verde nu face casa buna cu rujul rosu, fiind culori complementare. Eu personal as fi optat pentru un ruj intr-un ton de bej - fie spre auriu, fie nude, chiar si maro, dar nu spre rosu.

    Frumos look :)

    ReplyDelete
  2. foarte frumos machiajul,imi place mult, insa eu nu as folosi ruj rosu, oricum nu am:)) Alexantza

    ReplyDelete
  3. Imi mai place si mie (rareori) combinatia de fard verde in combinatie cu ruj rosu, dar cu conditia ca fardul sa fie verde praz, pastelat, iar rujul un visiniu inchis, nu coral. Fiecare cu preferintele sale...

    Imi place mult tusul auriu. Din ce gama Avon face parte? Sau poti sa-mi dai un link de pe net, sa vad cum arata. Multumesc frumos :)

    ReplyDelete
  4. clarra - mersi de sfat. :D dar culorile complementare se potrivesc, tocmai pentru ca se scot in evidenta una pe alta.
    mie asta imi place, combinatia de ruj rosu cu machiajul ochilor verde ;))...oi fi eu mai freaky :)))

    ReplyDelete
  5. Clarra - tusul auriu este din gama Color Trend. Problema e ca l-au scos din catalog. Eu l-am luat din oferta de reprezentanti. a fost ieftin, am dat 5 lei pe el. si mie mi-l place destul de mult, desi trebuie sa insisti putin sa se vada mai intens.

    ReplyDelete
  6. uite am gasit un link, dar e pe argintiu, pe auriu n-am gasit :)
    http://www.comandaproduseavon.com/images/avon-color-trend-sparkling-silver-eyeliner.jpg

    ReplyDelete
  7. I love the look...iar combinatia este excelenta...la urma urmei sunt culori complementare cum ai zis si tu :)) Si piesa e to die for :X

    ReplyDelete
  8. special K - ce ma bucur sa te vad pe blogul meu! :)
    sa sti ca la tine am vazut combinatia verde-rosu intr-un look mai vechi si mi-a placut la nebunieeee.

    ReplyDelete
  9. you're back :). cum a fost licenta?
    imi place machiajul, dar mai ales rujul rosu-aprins.
    melodia aliciei keys am avut-o pe repeat o perioada... so me likey :)

    ReplyDelete
  10. Cris - I'm baaack! for good!:D
    a fost bine la licenta, am scapat cu bine.
    astazi m-am inscris si la masterat, acum chiar sunt in vacanta, am scapat de toate.
    eu inca o am pe repeat!:)) i just can't get enough...:D

    ReplyDelete
  11. iti sta superb cu buzele rosii.

    ReplyDelete