Leapsa: 6 calitati

 Am primit leapsa de la Iguanitza si de la Anitta. M-am bucurat foarte tare pentru ca e prima oara cand am fost taguita. :D
Aceasta este poza mea reprezentativa :)))))

Este poza mea preferata si este din perioada liceului. Imi e tare dor de vremurile alea. In poza sunt impreuna cu prietena mea Oana, de care mi-e tare dor ca nu ne-am vazut de ceva timp (eu sunt cea din stanga, pentru cine nu stie inca).

Cele 6 calitati care imi vin prima oara in minte sunt:

1. Sunt cel mai punctual om pe care il cunosc :))
 De obicei ajung eu mai repede, de frica sa nu intarzii. :)) Si da, nu suport sa astept dupa cei care intarzie, mai ales la o prima intalnire (de orice fel), mi se pare lipsa de respect.

2. Sunt o prietena fidela.
Tin foarte mult la toate prietenele mele si n-as face nimic vreodata sa le ranesc. Cea mai veche prietena a mea e de cand aveam 5 ani. Inca nu ne vine nici noua sa credem ca au trecut 16 ani de prietenie. :)

3. Sunt ambitioasa.
Atunci cand imi doresc ceva foarte mult nu ma las pana nu se indeplineste.

4. Iubesc animalele
ENORM! Le-as lua pe toate acasa daca as putea. Deseori ma opresc din drumul meu sa mangai cate o pisicuta sau cate un catelus dragalas. Mi se rupe sufletul cand vad la ce cruditati sunt supuse unele animale.
Bocesc mai rau ca la o inmormantare cand vad un film mai trist cu animale (gen Hachiko). :D
Am un cateloi pe care il iubesc din tot sufletul si care imi infrumuseteaza zilele. Il cheama Max si are 8 luni si 50 de kg :)). Poza o puteti vedea pe dreapta.

5. Sunt afacerista :)
De multi ani  imi castig singura banii de buzunar,
Si desi acum nu lucrez niciunde, am eu grija sa imi castig banutii din mai multe parti ( legale, sa stiti :lol:).

6. Nu mint
Decat daca sunt (foarte)constransa de vreo situatie.
Urasc minciuna, urasc sa fiu mintita, nu prea stiu sa mint si nici nu imi place.
Pefer intotdeauna sa spun adevarul pentru ca mai devreme sau mai tarziu tot iese la suprafata.

Cam astea sunt cele 6 calitati ce mi-au trecut acum prin minte.
Le provoc sa ne spuna calitatile lor pe:
Adyna (shopping & stuff)
Ariana 
Pearly Peach
Deea's Beauty
Roxie
Aqua shell
Michelline


Va pup,
Anda.

Share:

9 comentarii

  1. imi place partea cu afacerile. :)

    ReplyDelete
  2. :)) te invit si pe tine Oana sa faci leapsa asta daca doresti :)

    ReplyDelete
  3. Imi place ce ai scris tu acolo.:)
    Vezi ca te mai asteapta o leapsa.Check it out!;)
    Kiss

    ReplyDelete
  4. Anitta - he he, e vremea lepselor! ;))
    Imi place si mai mult asta.
    O voi onora cat de curand :)

    ReplyDelete
  5. michelline - cu siguranta o sa gasesti :)
    abia astept sa le citesc :P

    ReplyDelete
  6. Vai mi-e rauuuuu, mor de rusine pentru punctul 1, ma simt vizata de nu-i adevarat.

    Ale ( Pearly Peach)

    ReplyDelete
  7. Ale - vai de mine, dar nu ai de ce sa te simti vizata :( chiar nu m-am gandit la nimeni in mod special cand am scris punctul 1. poate ar trebui sa-l modific ca cine stie pe cine mai jignesc si chiar nu vreau asta.
    te pup!!:*

    ReplyDelete
  8. Hatchiko e filmul meu preferat :X:X ador catelul ala! e singurul film care m-a facut sa plang *blush* o sa raspund si eu provocarii anytime now...daca tot mi-am revenit cu netul :D

    ReplyDelete
  9. Aqua Shell - heeey! :D
    nu stiam pe unde ai disparut.
    astept postarea atunci.
    pupici :*

    ReplyDelete