Random questions + Avon & Oriflame Haul


Din lipsa de timp, azi voi posta ceva rapid. Licenta ma omoara, abia astept sa  scap. Si stresul asta va continua pana la sfarsitul lunii din pacate...abia astept sa termin si sa am timp doar pentru mine, sa ma bucur si eu cu adevarat de vara si sa am si timp sa fac mai multe look-uri.

Va las si niste poze cu comanda  de la Avon + Oriflame, de care sunt mega incantata:


Avon:
- Parfum Little Black Dress;
- Glitter linere : auriu si argintiu;
- Primer pt fata MagiX;
- Fond de ten MagiX;
- Rimel Super Magnify.



Oriflame:
- Ruj pentru volum - Nude;
- Parfum Precious - 8 ml;
- Trusa custom "For your eyes only";

Daca doriti sa fac review la vreun produs, just ask!:D

Siiiiiiiiiiii.....
Mi-am dorit tare mult sa raspund si eu la intrebarile astea desi nimeni nu m-a taguit...i know...i'm lame! lol :))


1. De cate ori iti speli fata pe zi?

De doua ori, dimineata si seara.




2. Ce fel de ten ai?
Mixt cu tendinte acneice.




3. Cu ce iti cureti fata?
Lotiune micelara Iwatherm.




4.Ti-l exfoliezi?
Da. O data pe saptamana sau chiar la 2 saptamani (sunt cam lenesa). Folosesc crema exfolianta cu miere si samburi de caise pt ten normal/mixt de la Bioten.




5. Ce brand obisnuiesti sa folosesti?
Cred ca cele mai multe produse de la mine din casa sunt Avon. Sunt reprezentant si nu ma pot abtine. :))



6. Ce crema folosesti?

-Bioderma - Hydrabio-riche;

-crema matifianta Clearskin - Avon;
Ma dau cu crema cam rarut ( o data la 3 zile), dar incerc sa ma autodisciplinez. :))



7. Ai pistrui?
Nu! Thank god...




8. Folosesti crema pentru ochi?
Da.




9. Ai fost sau esti predispusa la acnee?
Da, in special in anumite perioade ale lunii. :))




10. Ai avut vreodata nevoie sa folosesti Pro-Active?
Nu.




11. Ce fond de ten folosesti?
Acum vara, fdt mineral de la Tanf sau de la L'oreal.




12. Dar anticearcan?
Am un corector in trei culori de la Oriflame de care sunt foarte multumita.




13. Ce nuanta a pielii ai?
Light-medium (cred).




14. Ce crezi despre genele false?

Me likey!



15. Stii ca trebuie sa-ti schimbi mascara o data la 3 luni?
Mda, dar nu prea practic chestia asta. Eu stiam ceva si de 6 luni, oricum cam atata tine un rimel si dupa aceea oricum il arunc.




16. Ce brand de mascara folosesti?
Iubeeeeesc Max Factor Masterpiece Max.




17. Sephora sau Mac?

Amandoua.


18. Ai un card Mac Pro?

Mhm....:rolling eyes:




19. Ce instrumente pentru machiaj folosesti?
Pensule si buretei(pt fdt).




20. Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?
Da, mereu. e nelipsit!




21. Dar pentru fata?

Da,dar nu tot timpul.



22. Care este culoarea de fard preferata?
Maro inchis, auriu, mauve, taupe, aqua, navy.




23. Folosesti creion sau tus?
De obicei tus.




24. Cat de des iti bagi creionul in ochi?
Nu cred ca mi l-am bagat vreodata. :))))




25. Ce crezi despre pigmenti?
N-am avut inca. Dar imi place ca sunt multifunctionali.




26. Folosesti machiaj mineral?
Da. Am produse minerale de la: Tanf si L'oreal.




27. Care e rujul tau preferat?
Nu e doar unul.

- Oriflame Silky Kiss - Antique Silk;
- Avon , gama Anew - Flash;
- Nyx Round lipstick: Tea Rose, Thalia, Rea, Circe, Femme, etc (cam toate pe care le detin)- Trendy nuanta nr.50;
- Ga-de nuanta nr.174;
- Ruj Oriflame pt volum - nude.


28. Dar lipgloss?

L'oreal 6H Glam Shine - Oriental Fuchsia. Sunt la al doilea si asta e mare lucru. :lol:




29. Care e blushul tau preferat?

De fapt e un bronzer. De la Yves Rocher.



30. Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?

Nu mi-am cumparat inca, dar planuiesc.



31. Iti plac magazinele cu produse cosmetice?
=))...nu, deloc...mie? :guilty:




32. Mergi la Cosmetic Company Outlet?
:-??




33. Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?
Da. Poate in viitor voi face.




34. Uneori esti stangace cand te machiezi?
Unori da.




35. Numeste o “crima” in ceea ce priveste machiajul.
Fond de ten mai inchis decat culoarea tenului aplicat ca o masca, pana la baza gatului. 

E cel mai urat lucru posibil.



36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre în ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor?
Depinde de stare. Dar ador machiajul neutru la ochi. 

De obicei daca machiajul ochilor e strident, aplic un ruj nude, daca buzele sunt intr-o culoare stridenta, ochii ii las cat mai natural machiati. :D



37. Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil?
Taylor Swift.




38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Mascara.




39. Iesi din casa fara sa te machiezi?
Da.  Don't have problems with that!

Dar de obicei ma machiez.



40. Crezi ca arati bine si nemachiata?
Da.Mai ales vara.




41. Din punctul tau de vedere, care e cel mai bun brand in materie de cosmetice?
Mac, Estee Lauder, Clinique, Nars, Lancome...etc...




42. Ce crezi despre makeup?
Ca poate schimba radical un om. Si in bine si in rau :)))


Din moment ce nimeni nu m-a taguit pe mine, dau mai departe oricui doreste sa raspunda la aceste intrebari.

Swatch-urile promise:


Fardurile sunt foarte pigmentate si frumoase!






Rujul e printre my favorites! E bestial!


Fondul de ten are textura de spuma. Imi place chestia asta.







XOXO,
Anda.

Share:

39 comentarii

  1. foarte frumoase "comenzile", de fapt produsele, sa le folosesti sanatoasa :*
    si ca sa fiu nesimtita te rog sa faci review la rujul nude de la oriflame, fardul acela mov(daca nu ma insel e nuanta Devil) {si la cel alb daca ai timp :P} si la Glitter linerul argintiu :)) da, stiu, sunt nesimtita:P
    si am si eu fardul maro Chic, pacat ca habar n-am unde l-am pus:( imi place mult, e foarte pigmentat. si am de gand sa-mi comand Rimel Super Magnify ca am tot citit pareri bune. SI am ceva cu "si" :)) te pup :*

    ReplyDelete
  2. AlexantzA - voi pune in postul asta sau poate intr-unul nou si niste swatch-uri cand voi avea timp :) din pacate nush cand pentru ca sunt foarte stresata cu scoala. cum scap voi face. :)

    ReplyDelete
  3. michelline - fac, promit :);))

    ReplyDelete
  4. Sa le folosesti sanatoasa! Cum sunt fardurile Oriflame? Ma tot uit si eu la ele de mult da parca nu as lua :D

    ReplyDelete
  5. si eu am fost tentata de fardurile alea de la oriflame...dar cu chiu cu vai m-am abtinut...nu stiu pentru cat timp o sa mai rezist fara sa le cumpar, mai ales ca aud doar lucruri bune despre ele...abia astept swatchurile :D bafta mare la licenta >:D<:*

    ReplyDelete
  6. aah...si o mica intrebare offtopic: cum ai scos ramele albe de la pozele din post?:-s eu am tot incercat si nu am reusit nicicum sa le scot..si am impresia ca arata foarte tacky asa (cu rame albe)

    ReplyDelete
  7. Adina - mie imi plac!:D sunt foarte faine.

    ReplyDelete
  8. aqua shell - mersi. si eu abia astept sa scap ca sa ma pot ocupa si de blog cum tb.
    - in legatura cu ramele, cred ca tine de tema pe care ti-ai ales-o pentru blog. eu nu am avut niciodata rame la pozele de pe blog.
    pupici

    ReplyDelete
  9. arata tare bine rujul ala de la oriflame,desi nu ma dau in vant dupa produsele lor..oricum ai fost funny la partea cu intrebarile;))te pup

    ReplyDelete
  10. andra - e superb rujul!!!! e un nude perfect pt mine.
    nici eu nu am prea multe produse oriflame sa sti,dar ce am pana acum,imi place f mult :D

    ReplyDelete
  11. M-a tentat si pe men sa fac testul si cred ca-l voi face si eu :) def test , zic prost , sa raspund la intrebari :))
    a si inca ceva ma tentat din articolul tau:)
    ce pret are baza de machiaj de la oriflame , am tot vazut-o prin catalog dar parca ma retinea ceva so comand , si ce pret e ?

    ReplyDelete
  12. dina - al meu e de la Avon. 28 lei a fost :)
    este si la
    Oriflame din cate stiu si e in jur de 25 de lei.

    ReplyDelete
  13. bafta cu licenta :)
    as vrea sa-mi iau si eu crema exfolianta de la Bioten. cum e?

    ReplyDelete
  14. cris - e foarte fain scrubul de la bioten. miroase asa frumos! si asa ca bonus, nici nu are parabeni :)
    ti-l recomand.

    ReplyDelete
  15. ah...si mersi.si eu sper sa fie totul bine la licenta. abia astept sa scap si sa ma vad absolventa!:D

    ReplyDelete
  16. ummm .... am citit si mini interviul si voiam sa te intreb de ce nu folosesti crema de fata zilnic!!!!? Nu concep asa ceva. Nu mai fi lenesa si o sa iti multumeasca si tenul tau :) + ca TREBUIE sa aiba si FPS 15 minim
    *kiss*

    ReplyDelete
  17. iguanitza - nu ma mai certa...:guilty: :D
    stiu ca trebuie in fiecare zi si promit ca voi reusi sa ma obisnuiesc si cu asta. atat cu crema de fata cat si cu cea de corp :D
    chestia cu SPF-ul o stiam...e cel mai important :D
    pupici!

    ReplyDelete
  18. atunci astept un post " am inceput sa folosesc crema de fata ZILNIC " cat mai curant.
    *wink wink*

    ReplyDelete
  19. iguanitza - promit ca ma voi stradui! ;))

    ReplyDelete
  20. Buna, te intereseaza un link exchange?
    Sper sa faci si acel tag de pe blog cu everyday makeup bag.
    Multumesc.

    http://ladysblush.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. half_a_devil - done! te-am adaugat...
    dar eu n-am fost taguita, sa-l fac totusi? :)

    ReplyDelete
  22. sigur!! mor sa stiu ce ai in portfard

    ReplyDelete
  23. ok atunci. voi incerca sa fac tagul intr-un viitor cat mai apropiat.

    ReplyDelete
  24. ce parere ai despre fondul de ten magix de la avon?mi-am luat si eu si curge din el ceva lichid,ca o apa:-s.asa e si al tau?

    ReplyDelete
  25. anonim - nu l-am folosit decat o data pana acum, dar mie nu mi s-a scurs nimic din el.
    eu zic sa-l "scuturi" bine pe al tau inainte sa il folosesti :) nu cred ca e ceva neintregula fiindca se scurbe lichidul ala, care probabil e apa.

    ReplyDelete
  26. multumim de swatch-uri :* de abia astept sa mai fie fardurile la oferta. si rujul arata foarte bine :) ca sa nu mai zic de tusul argintiu, pacat ca nu mai e in catalog, eu nu ma mai ocup cu Avonul:(

    ReplyDelete
  27. @ Alexantza - Este eyeliner de genul la Farmasi. As zice ca e chiar mai fain. E aproximativ 10 lei :)
    eu il am in plan.:D

    ReplyDelete
  28. pai atunci o sa-l caut si eu:D multumesc de informatie:*

    ReplyDelete
  29. Rujul d ela Oriflame pt volum cum se numeste?exact denumirea din catalog vrau.ms

    ReplyDelete
  30. Anonim - uite asta e:
    http://ro.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCat=makeup&prodFilter=ptmklipstick&prodCode=18331
    Asa se numeste, ruj pentru volum.PE el nu scrie nimic. Al meu e nuanta Nude.

    ReplyDelete
  31. am vazut mai sus ca zicea cineva ca din avon magix cashmere curge ceva ca o apa...asa mi se intampla si mie...azi l-am primit si ma speriasem ma gandeam ca are ceva ...dar am vazut ca multa lume intreaba pe forumuri de aceasta problema...ciudat!

    ReplyDelete
  32. of! tot vroiam sa te intreb cum e eyelinerul de la avon.. oricare dintre cele doua de mai sus:)) l-am vazut in oferta pt reprezentanti si ma tot baatea gandul sa il iau, am tot amanat, iar acum aflu ca "furnizorul" meu se lasa de avon, asa ca urmeaza ultimele comenzi:)) nu e o mare pierdere, dar nah.. intelegi tu. o poza cu un machiaj in care sa apara si unul din ele, nu ai? sunt curioasa cum arata... te pup!

    ReplyDelete
  33. Silvyx - eu nu am avut probleme de genul cu al meu. Dar e doar apa, don't worry!

    ReplyDelete
  34. Bloo Smile - daa, am un look cu cel auriu, pe care il ador. Cel argintiu ma lasa cam rece, e sclipici simplu.

    Uite aici: http://andazelenca.blogspot.com/2010/07/look-of-day.html

    Din ce oras esti tu? Daca vrei, poti comanda la mine si eu ti le trimit prin posta, daca chiar nu gasesti nici un reprezentant.

    Pupici.

    ReplyDelete
  35. Imi place:) Uite, pe atunci nu descoperisem blogul tau, de aceea mi-a scapat cand m-am uitat in arhiva.. arata foarte bine! [Acum, daca dau new tab, observ ca pagina ta imi apare inaintea Google-ului:)) e ca un homepage pt mine.. *blushing*cu ajutorul blogroll-ului tau aflu toate noutatile:)]
    Eu sunt din Baia Mare, dar cum ziceam, mai am timp de niste comenzi:) poate mai incolo o sa apelez la tine, cine stie. Multumesc frumos pentru raspuns si mai ales pentru promptitudine! [ca intotdeauna, de altfel] Pupici.

    ReplyDelete
  36. Bloo Smile - oooo, ce sweet esti!:* Multumesc, ma bucur ca il urmaresti cu drag!:*:*:*

    Te pup.

    ReplyDelete
  37. Am vazut ca ai parfumul little black dress... si mie imi place foarte mult cum miroase.. si acuma m-ar tenta little white dress. inca pe asta nu am avut ocazia sa il miros. Nu stii cum e..? exista macar o boaba de asemenare intre ele :D xoxo

    ReplyDelete
  38. Stefi - da, LBD imi place. :)
    Insa LWD e diametral opus, e mai fresh. Mie nu-mi place absolut deloc, dar nu te lua dupa mine, gusturile difera. Ar trebui sa-l mirosi inainte, sa-ti poti face o parere despre el. :)

    ReplyDelete