Tag: Pandora's Box

Hello!

Am primit si aceasta leapsa tot de la Anitta, caruia tin sa-i multumesc ca s-a gandit la mine inca o data :) Am observat ca a fost de mare succes pe toate blogurile si recunosc ca si mie mi-a placut sa citesc ce aveti in portfard/ce folositi in fiecare zi fiecare dintre voi.
Eu am ales, la fel ca multe dintre voi, produsele pe care le folosesc cel mai des sau chiar zilnic. Asta pentru ca nu am intotdeauna la mine un portfard, uneori car doar balsamul de buze dupa mine, depinde de cat spatiu am. Iar produsele din portfard le schimb mereu in functie de machiajul din ziua respectiva.

So, eu am ales urmatoarele produse din colectia mea:

Fonduri de ten:

Acum ca e vara, am folosit aproape zilnic fond de ten mineral. Imi place ca nu imi da impresia ca m-as da cu fond de ten ci cu o pudra, iar pe langa asta, imi acopera foarte bine imperfectiunile lasand si tenul mat.
Am inceput sa folosesc fond de ten mineral de cand am luat aceste mostre de la Tanf, iar de atunci m-am indragostit iremediabil de acest tip de fond de ten.

Sa le luam pe rand:

Fond de ten cu minerale Avon - nuanta Nude - vreau sa spun ca m-a uimit. Are putere de acoperire mare, aspect natural, pret bun, cantitate destul de mare, singura problema e ca l-au scos din catalog. Nu prea inteleg lucrurile astea...de ce sa scoata un produs atat de bun? Daca cumva il vor baga din nou in catalog cred ca am sa imi comand doua, o nuanta de vara si una de iarna, sa fiu sigura ca o sa am destul :)). M-a costat in jur de 25 de lei, poate mai putin, nu mai stiu exact. Vi-l recomand cu caldura.

L'oreal Accord Parfait Mineral - true match minerals - nuanta Beige Eclat
- este ok, dar nu e preferatul meu din cele 3. Putere de acoperire mica spre medie. Este o mostra si am avut norocul sa dau pe ea doar 5 lei :D Varianta normala nu arata asa. E varianta aceea cu pensula inclusa in capac.

Fond de ten mineral de la Tanf - si aici am doar mostrele, dar la urmatoarea comanda am sa imi iau nuanta care mi-a placut cel mai mult si anume Medium Beige Warmer.
Nu stiu daca doar eu am parerea asta, dar mi se pare ca sunt anumite diferente de textura si acoperire intre nuante. Exemplu: Medium Beige Warmer acopera foarte bine, Tan Warmer - mai putin. :-?? 
O data cu ele mi-am cumparat si baby bufferul acesta, de care sunt indragostita. Il folosesc atat la aplicarea fondului de ten mineral cat si la cel lichid (de aceea as vrea sa am macar doua).


Produse pentru fata:

Bronzer Yves Rocher - il adooooor, e perfect pentru nuanta tenului meu, il folosesc in fiecare zi ( in cazul in care ma machiez).
Corector Oriflame in 3 nuante - galben - pentru a estompa cearcanele, verde pentru e estompa roseata, si bej. Este chiar bun, sunt multumita de el. Puterea de acoperire este destul de mare.
Pudra bronzanta Elf - Luminance - ador pudra asta, o folosesc atat pe fata, cat si la ochi uneori. ;)
Primer pentru fardul de pleoape - Radiant - nelipsit pentru machiajul ochilor. 
Baza de machiaj MagiX - O folosesc atunci cand ma dau cu fond de ten, desi, recunosc, uneori mai uit de ea. Inca un lucru ce imi place la ea e ca matifiaza tenul.
Servetele matifiante Elf - nelispite vara!

Produse pentru ochi:

Am pus doar esentialul si anume:
Quad Avon - Sueded nudes - folosesc nuanta 2 si 4 pentru sprancene, iar nuanta 1 o folosesc foarte des ca highlight pentru machiajul ochilor.
Eyeliner lichid:
Negru - W7
Maro - Astor
Le ador pe amandoua. Sunt waterproof, rezista toata ziua si au un finish lucios.
Rimeluri: Double Extend de la L'oreal si Super Shock de la Avon. Pe aceste doua le folosesc cel mai des in momentul de fata.
Fard Clinique - Suede - De obicei, cand ma dau doar cu tus, imi uniformizez culoare pleoapei cu acest fard.

Rujuri si lip gloss-uri preferate:

Round lipstick - Tea Rose
Oriflame Silky Kiss - Antique Silk
Trendy by Cosbell Moisturising - nuanta 50
Ruj Anew - Flash (un nude superb, perfect pentru nuanta tenului meu)
- le iubesc pe toate in aceeasi masura.

Si gloss-ul meu preferat:
L'oreal Glam Shine 6h - Oriental Fuchsia.
- sunt innebunita dupa nuanta asta, plus ca rezista o vesnicie pe buze.

Cam atat, am reusit sa fac si postul asta sa fie unul kilometric. Imi cer scuze! ;;)

Astept intrebarile si parerile voastre :)

Dau leapsa mai departe catre:
Pearly Peach ( eu tot insist, poate posteaza intr-un final ceva :) Ale sa stii ca astept :-w


P.S.: Am primit Elle UK de la Alice, caruia tin sa-i multumesc foarte mult! A trebuit sa imortalizez momentul normal =)) Am avut o singura sansa, aparatul era mort, dar am reusit :)

Ahhh, i'm so happy. Abia astept sa o citesc din scoarta-n scoarta. :D

P.S.2 - in weekend voi fi plecata la munte si nu stiu daca o sa am semnal la telefon ca sa pot aproba comentariile pt giveaway. Sa nu va speriati daca nu apar, cum ma intorc ma ocup de ele :)


Hugs and kisses,
Anda

Share:

32 comentarii

  1. Awwwwwwwwwww! Cu placere mai :))>:D< Nu-mi vine sa cred ca ai facut si poza :)) Ma bucur sa stiu ca ti-am facut asa o bucurie mare.
    PS1: nu ti-am zis niciodata, dar realizezi niste machiaje foarte frumoase(te-am urmarit din umbra muahaha >:))) zic asta fiind la randul meu "obsessed" with make-up.Esti pe drumul cel bun. Bravo!

    ReplyDelete
  2. Aly_66 - >:d<
    anda e cam obsedata de reviste, ce sa-i facem :))

    iti multumesc mult! te astept si pe tine cu machiaje :D poate chiar iti faci un blog :P

    ReplyDelete
  3. :)) Sincer. in PS2 urma sa scriu ca este printre primele mele post-uri pe bloguri. Urmaresc, dar nu prea postez. Blog nu stiu daca mi-as face :"> insa daca vrei, voi face poze unor machiaje si iti voi trimite. Am si eu multe cosmetice si ador sa ma joc cu culorile.
    :*

    ReplyDelete
  4. Aly_66 - astept cu nerabdare sa imi trimiti :) o sa le postez pe blog daca vrei.
    poti sa faci si review-uri daca zici ca ai multe cosmetice :) sunt chiar curioasa :D

    ReplyDelete
  5. uhhhh si mie imi place glossul ala de la l`oreal 6h !!! L`am avut cand a aparut...adica acum o mie de ani :)) Imi placea la nebunie! Si tinea o vesnicie cum ai zis si tu :) Hmmm *rolling eyes* oare de ce nu mi l`am mai cumparat? *wondering*

    ReplyDelete
  6. Avon!!:D Nu mi se par cele mai reusite cosmetice,,dar cred ca avand in vedere raportul calitate-pret,isi merita banii.Cu toate astea,recunosc ca majoritatea cosmeticelor mele suunt de la avon(mama lui de buget).Si eu folosesc quad-ul suded nudes tot pentru highlight si sprancene(doar ultima nuanta,mi se pare ca sunt mai definite,dar naturale in acelasi timp);totusi,de curand am luat supershock-ul,rimel de care l-a inceput am fost super-meag-extra-uber incantata,dar care de data asta imi face genele sa arate ca niste paianjeni.In principiu caut rimel pentru volum,si pana acum produsul asta imi indeplinea cerinta.Acum insa...reLatia s-a racit.Ai idee de ce?:D.

    ReplyDelete
  7. iguanitza - eu sunt la al doilea sa sti :))

    ReplyDelete
  8. Adriana - mie imi place mult Avon, nu stiu de ce... si nu pentru ca sunt reprezentant. probabil de aia sunt si am rezistat 5 ani. :)
    de aia am si asa de multe produse de la ei si am venit cu ideea asta de review si make-up cu produse avon pentru ca sunt la indemana tuturor :)
    - in legatura cu fardul. eu folosesc si nuanta 2 combinat cu 4 pentru ca sprancenele imi sunt la fel ca parul, saten deschis, iar 4-le e prea inchis pt ele :)
    - cu supershock-ul am avut si eu o relatie dinasta de love-hate.
    prima oara cand am avut nu mi-a placut deloc, parca n-avea nici un efect.
    acum, cand il am a doua oara, chiar e fain.
    concluzia? cred ca depinde de lot...altfel nu-mi explic...

    ReplyDelete
  9. Ia uite ca iar m-am rusinat asa un pic :)) Hai ca saptamana asta imi cumpar baterii la aparat si ma pun eu pe postat :D

    Cat de tare e poza cu revista XD Si va rog sa observati cum sunt asortate unghiile cu culoarea titlului.

    ReplyDelete
  10. Ale - o sa intru zi de zi sa verific daca ai postat sa sti :->
    Ce tare, nici n-am obs ca am unghiile la fel cu titlul revistei :))
    anyway, ador movul ala :D

    ReplyDelete
  11. Merci pt tag, ma voi ocupa soon-ish :)

    ReplyDelete
  12. Anca Buzea - cu drag. abia astept sa vad :)

    ReplyDelete
  13. weekend cat mai placut si sa te intorci cu impresii!
    Bronzerul ala arata tare yuumy si lip glos urile! :)

    ReplyDelete
  14. Imi place fardul tau pentru sprancene. :) Nu m-am gandit niciodata pana acum sa imi achizitionez unul; m-ai pus pe ganduri. :P Vreau si eu acum! :))

    ReplyDelete
  15. baby buffer-ul ala este ceeeeeel mai dulcic:X:X:X:X arata k o matza pufoasa pufoasa:))mi-a mai ramas gandu si la rujurile aleaaa..:Xte imbratisez..

    ReplyDelete
  16. Buna!Imi poti spune cam cate ore tine corectorul de la oriflame?Multumesc.adriana

    ReplyDelete
  17. Andreea - multumesc mult. Voi face un post inspre seara cu pozici sa vedeti si voi ce frumu e acolo!:D

    ReplyDelete
  18. Ana-Maria - al meu e fard de pleoape de fapt, dar am improvizat :):P sunt mate si e bun si pt sprancene.
    acum as vrea sa imi cumpar trusa pentru sprancene de la Wet n' Wild pe care mi-a recomandat-o Special K :) (imi place enorm ca are si ceara pt sprancene, ca sa le fixeze)

    ReplyDelete
  19. Raluka Afronie - buffer-ul e to die for!!!! e perfect, chiar e moale si pufos ca o matza :))
    si rujurile sunt preferatele mele.:D
    arata cam la fel in poza dar nu e chiar asa. difera destul de mult :)

    ReplyDelete
  20. Anonim (Adriana) - nu stiu sa iti zic exact cate ore tine, ca nu am observat, dar ce pot sa-ti spun e ca e pigmentat, trebuie sa pui o cantitate f mica ca sa acopere si ca e foarte util (avand 3 culori)...si ca mie imi place mult :P
    Probabil nu e corectorul ideal, dar raportul calitate-pret este unul foarte bun :)

    ReplyDelete
  21. Si eu folosesc baza de machiaj MagiX si mi se pare buna.Singurul lucru care nu imi place este mirosul,dar pana la urma nu stau sa imi miros fata si oricum este estompat de mirosul fondului de ten :):):) PS:ai un blog minunat

    ReplyDelete
  22. Annya - nici pe mine nu ma incanta mirosul sincer ;)) , dar ai dreptate, nu stam acuma sa ne mirosim fata. Plus ca primer-ul de la radiant miroase de 1000 de ori mai urat si daca il suport pe ala,suport orice :))

    Mersi mult! Ma bucur enorm ca iti place! Te pup.

    ReplyDelete
  23. Alexandra - mersi!:*
    acestea sunt doar produsele ce le folosesc cel mai des.

    ReplyDelete
  24. *cough* Nu te supara, dar presupun ca stii diferenta dintre "fondul de ten mineral" Avon (care mai degraba e CU minerale) sau cel L'oreal si cel TANF. Cel TANF e chiar fdt mineral, vegan :) Deci nu prea se pot compara..

    ReplyDelete
  25. Anca - nu cred ca am facut in textul de mai sus vreo comparatie de genul. Pur si simplu imi place mai mult cel de la Avon pentru ca are putere de acoperire mai mare.

    ReplyDelete
  26. cu review-ul asta m-ai convins sa imi iau fdt mineral de la avon, iar acum imi sta gandul la pensula kabuki.. tot de la avon.. ai vreo idee despre ea? cica e din par de capra, dar tot am niste retineri.

    ReplyDelete
  27. Bloo Smile - vezi ca fdt cu minerale de la Avon se mai gaseste doar in ofertele de reprezentanti si nu stiu pentru cat timp. :)
    Pensula kabuki de la Avon este GROAZNICA! Nu ti-o recomand in nici un caz.
    In schimb ti-o recomand pe cea kabuki sau cea flat top din gama Elf studio. Sunt super ambele.
    Pupici.

    ReplyDelete
  28. fdt il am deja:) multumesc mult de tot.. era sa o comand, dar m-am gandit sa cer sfatul unui expert in domeniu:)) se pare ca m-am gandit bine. pupici si tie:)

    ReplyDelete
  29. Bloo Smile - e sub orice critica, pe bune. Parul e aspru si tuns inegal si n-are nici o forma, am avut-o si eu...
    Iti recomand cu cel mai mare drag toate pensulele de la Elf. N-au concurenta la pretul pe care il au. :)

    ReplyDelete