I love Elle UK

Pur si simplu ador copertile revistei Elle UK! Imi plac mai ales pentru simplitatea lor, pentru faptul ca nu sunt atat de incarcate cu titluri inutile. So stylish! Tare mi-as mai dori sa mi-o pot cumpara luna de luna!:)
O rasfoiesc din cand in cand electronic, dar parca nu e de ajuns :) Voi ce spuneti?






Sursa: Elle.uk

In afara de ultima poza, copertile sunt facute special pentru colectionari. Ultima coperta, cea cu Kylie, este varianta normala.

Dintre revistele din Romania, tot Elle imi place cel mai mult. O colectionez de aproape doi ani. Este una dintre putinele reviste cu continut de calitate la ora actuala si cu siguranta cea mai completa. Parerea mea...
Ultima coperta Elle Romania:
Sursa: romanianbrands.ro

Ma asteapta de o luna sa o citesc, dar din pacate n-am avut timp de ea din cauza licentei. Mai doua zile si scap! Si sa vedeti voi atunci, va bombardez cu postari! :))


Pupicei,
Anda.

Share:

4 comentarii

  1. frumoasa selectia de coperti elle. mai deosebite mi se par 2 : cea cu lily allen si cea cu natalie portman.
    i think i've said this before ;))... mult succes cu licenta :)
    si dupa ce scapi... asteptam "bombardametul cu posturi" as you called it :))

    ReplyDelete
  2. cris - mersi mult, abia astept sa scap.
    - natalie portman a aparut si la noi pe coperta in luna aia. era asa pe nuante de ivory...foarte frumos!:)

    ReplyDelete
  3. Da .. sunt deosebite. Cat profesionalism!!
    Mi-ar placea sa vad si la noi mai mult bun gust. Din pacate suntem inca in "vesnica perioada de tranzitie".

    ReplyDelete
  4. Deedee - hello! :)
    intr-adevar sunt foarte "profi" copertile.
    dar si in ceea ce priveste elle romania as spune ca sunt profesionisti. multe shooting-uri made in romania au ajuns pe copertile elle din lume. si imi mai place ca nu copiaza foarte mult copertile din strainatate. de cele mai multe ori sunt facute la noi :)

    ReplyDelete